mit minecraft navn: aser1 (uden stort a)
jeg bor i: randers her i lille danmark

alder: 13
min erfaring i minecraft: jeg har spillet i 3 år (tror jeg er ikke helt sikker men ihvertfald siden 1.2) er elendig til redstone men ret god til at bygge og hjælpe folk

lidt om mig selv: jeg hedder som sagt Andreas Malmgren og er 13 år. jeg går i 6 klasse på nørrevangsskolen i randers. jeg træner parkour når jeg ikke gamer. jeg kan spille i hverdagene og i weekenden. jeg vil anbefal denne serve til min venner. jeg kan godt lide at læse men jeg elsker også når man man mærker det der dejlige sus af adrenalin når man i mit tilfælde f.eks.suser ned af en rampe på løbehjul eller hopper 2 meter ned og laver rullefald på betongulv.
jeg kan tilbyde: hjælp til at bygge og faktisk bare hjælp generelt. jeg kan også tilbyde at hjælpe nye spillere til at forstå minecraft

jeg kan ikke tilbyde: redstone udevisning da jg ikke engang kan lave den simpleste contraption

har du læst og forstået reglerne?: jada selfølgelig

hvor har du hørt om crafters?: gennem en minecraft server liste kan ikk huske navnet på den
venner på serveren?: nej ikk lige nu men kender en der sikkert gerne vil spille på serveren

hvorfor vil du grne spille på serveren?: der er mange grunde. 1. det er en dansk server og oven i købet den bedste jeg har set. 2. der er næsten ingen lag til forskel fra de mange "lag-frie" servere der findes. 3. af hvad jeg har set i chat er der ingen noobs eller folk der snakker i caps. 4.jeg tror jeg kan bygge noget rigtigt fedt og hjælpe til et godt community (staves)
jeg håber virkelig de her r godt nok da jeg meget gerne vil ind på serveren