Nu er det altså CasperSK billedbog!

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
CasperSK

Re: Nu er det altså CasperSK billedbog!

Post by CasperSK »

Nu har jeg jo set hvordan SC kan lave Redstone til UG og 12 taller, så har jeg besluttet mig for, at nu er det min tur at lege lidt med det.
Jeg skal love for at det er noget der trækker tænder ud, i dag har jeg brugt det meste af min tid på at lalle rundt fordi jeg har været irriteret over et problem med et "day/night" sensor, jeg fandt tilsidst ud af at det jeg skulle være at tage et håndtag og give det samme funktion som en knap, så jeg gik igang med trial and error og her er hvad jeg er nået frem til.
Et "lever" med samme funktion som "button"
Et "lever" med samme funktion som "button"
hele projektet finder sted nede ved "Arc De Crafters" og "Ban Hammeren" og ligger omme bagved "Captain America"
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Rekalty

Post by Rekalty »

CasperSK wrote:Nu har jeg jo set hvordan SC kan lave Redstone til UG og 12 taller, så har jeg besluttet mig for, at nu er det min tur at lege lidt med det.
Jeg skal love for at det er noget der trækker tænder ud, i dag har jeg brugt det meste af min tid på at lalle rundt fordi jeg har været irriteret over et problem med et "day/night" sensor, jeg fandt tilsidst ud af at det jeg skulle være at tage et håndtag og give det samme funktion som en knap, så jeg gik igang med trial and error og her er hvad jeg er nået frem til.
2012-02-10_18.11.36.png
hele projektet finder sted nede ved "Arc De Crafters" og "Ban Hammeren" og ligger omme bagved "Captain America"
Kom nu ind i kampen, sådan en har jeg haft i flere måneder, i min park :D tænder lys langs væggen når det bliver nat, meget hyggeligt :)
CasperSK

Post by CasperSK »

Rekalty wrote:
CasperSK wrote:Nu har jeg jo set hvordan SC kan lave Redstone til UG og 12 taller, så har jeg besluttet mig for, at nu er det min tur at lege lidt med det.
2012-02-10_18.11.36.png
Kom nu ind i kampen, sådan en har jeg haft i flere måneder, i min park :D tænder lys langs væggen når det bliver nat, meget hyggeligt :)

Det er nu også alt sammen meget godt, men jeg skal sgu have 4 af dem til at spille sammen. i et 200x200 område, det kommer til at give lidt problemer så jeg har også arbejdet i en manuel overstyrring af hele skidtet. generelt har jeg mange ideer med det elektrikske i dette projekt.
CasperSK

Post by CasperSK »

Her er lige et lille status billede af mit projekt, alle ydervægge er oppe, og jeg er igang med at lave nogle "teknik rum" nede i de ingeniørgange der kommer til at være under hvad jeg har døbt "den gamle by"
Den gamle by
Den gamle by
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

CasperSK wrote:Her er lige et lille status billede af mit projekt, alle ydervægge er oppe, og jeg er igang med at lave nogle "teknik rum" nede i de ingeniørgange der kommer til at være under hvad jeg har døbt "den gamle by"
Den tekniske gamle by :P
To mine, or not to mine...
Kofodz

Post by Kofodz »

Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
julemand101

Post by julemand101 »

Er ikke helt sikker på jeg forstår den. Med mindre du kan give en forklaring vil jeg fjerne den post.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Kofodz

Post by Kofodz »

julemand101 wrote:
Er ikke helt sikker på jeg forstår den. Med mindre du kan give en forklaring vil jeg fjerne den post.
CasperSk havde King Jong skin på et tidpunkt, men han har skiftet, så en intern joke med at jeg savner hans skin.

Hvis folk føler sig såret af det kan jeg godt fjerne linket....
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
julemand101

Post by julemand101 »

Bare lad det være så. Det var bare at hvis du kun postede et link uden nogen videre årsag ville jeg havde troet at din konto var blevet nakket af en spammer.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CasperSK

Post by CasperSK »

Post Reply