jeg heder lucas
minecraft navn blumme5
jeg prøver at finde en ny server for der var nogle der smadrede den jeg spillede på før.
jeg har spillet minecraft i 1 år
håber at jeg kan spille med jer på serveren
Andsøgning
-
Re: Andsøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)blumme5 wrote:jeg heder lucas
minecraft navn blumme5
jeg prøver at finde en ny server for der var nogle der smadrede den jeg spillede på før.
jeg har spillet minecraft i 1 år
håber at jeg kan spille med jer på serveren
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- blumme5
Andsøgning
Navn: Lucas Blum
Minecraft navn: Blumme5
land: danmark By: roskilde
Interesser: computer,wow,minecraft og fodbold
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft før på en af mine venners server og på singleplayer og det har jeg gjort cirka et år
Hvor har du hørt om crafters.dk: http://minecraft.dk/mcserverlist/page/3/
Venner på serveren?: har ingen venner på serveren
Hvorfor vil du joine vores server: mest fordi det er en dansk server, der er mange ting der er flot bygget og det kunne give mig lidt hjælp til hvad jeg selv skal bygge
Har du læst og forstået reglerne?: jeg har læst alle reglerne og har ingen spørgsmål
ps håber vi kan lave nogle flotte og seje ting sammen
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft før på en af mine venners server og på singleplayer og det har jeg gjort cirka et år
Hvorfor vil du joine vores server: mest fordi det er en dansk server, der er mange ting der er flot bygget og det kunne give mig lidt hjælp til hvad jeg selv skal bygge
Har du læst og forstået reglerne?: jeg har læst alle reglerne og har ingen spørgsmål
- CptTomatoKing
Re: Andsøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)blumme5 wrote:Navn: Lucas Blum
Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
⚒ To mine, or not to mine...