læs den. Tak på forhånd

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
runnez
Posts: 3
Joined: 24 Jan 2012, 15:23

læs den. Tak på forhånd

Post by runnez »

hej jeg vil gerne joine crafters.dk
lidt om mig selv jeg er en 12 årig (fylder 13 den 28 april) dreng mit fulde navn er Andreas brinkkjær iven spiller maget minecraft (mest single player) samt nogle skyde spil ;) mit minecraft navn er runnez jeg har det med ikke må spille så min mor tager tit nette her hjemme :( jeg lærte crafters.dk at kende da jeg sufede rundt på nettet efter en dansk server jeg synds i ser ud til at værre en ragtig god server jeg har læst reglerne er fuldt tilfris med dem


jeg håber at jeg vil blive accepteret :D
Last edited by runnez on 04 Feb 2012, 16:40, edited 1 time in total.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: les den tak på forhånd

Post by Ch0x »

runnez wrote:hej jeg vil gerne joine en dansk minecraft server og i lyder som en god server så jeg vil gerne joine crafters.dk
lidt om mig selv jeg er en 12 årig (fylder 13 den 28 april) dreng som spiller maget minecraft samt nogle skyde spil ;) jeg har lyst hår min stemme er ikke gået i over gang endnu :oops: mit minecraft navn er runnez


jeg håber at jeg vil blive accepteret :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Scrollzz
Posts: 211
Joined: 02 Jan 2012, 20:43

Re: les den tak på forhånd

Post by Scrollzz »

Bare et Tip:
Lad være med at skrive "Jeg har lyst hår og....", Folk er ligeglade herinde!
Man sidder jo ikke ligefrem og chatter inde i Minecraft om hvilken hårfarve ;) .

Jeg synes du lyder fornuftig så tag nu og lav en ordentlig ansøgning!

PS. Jeg har en by som du meget gerne må bo i!
User avatar
runnez
Posts: 3
Joined: 24 Jan 2012, 15:23

Re: læs den. Tak på forhånd

Post by runnez »

email mig på lol10435@gmail.com
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: læs den. Tak på forhånd

Post by julemand101 »

runnez wrote:email mig på lol10435@gmail.com
Burde du ikke lave en bedre ansøgning end at få folk til at mail dig?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
runnez
Posts: 3
Joined: 24 Jan 2012, 15:23

Re: læs den. Tak på forhånd

Post by runnez »

julemand101 wrote:
runnez wrote:email mig på lol10435@gmail.com
Burde du ikke lave en bedre ansøgning end at få folk til at mail dig?
den der står oven over er endet fra første gang
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: læs den. Tak på forhånd

Post by Gulerod »

runnez wrote:hej jeg vil gerne joine crafters.dk
lidt om mig selv jeg er en 12 årig (fylder 13 den 28 april) dreng mit fulde navn er Andreas brinkkjær iven spiller maget minecraft (mest single player) samt nogle skyde spil ;) mit minecraft navn er runnez jeg har det med ikke må spille så min mor tager tit nette her hjemme :( jeg lærte crafters.dk at kende da jeg sufede rundt på nettet efter en dansk server jeg synds i ser ud til at værre en ragtig god server jeg har læst reglerne er fuldt tilfris med dem


jeg håber at jeg vil blive accepteret :D
Virker lidt som om du ikke har læst afslaget igennem første gang og får nu endnu et afslag pga. det.
Der var linket til et eksempel som skal følges.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: læs den. Tak på forhånd

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply