Hej..
Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det her topic hende, men det blev her...
Jeg har i et stykke tid ikke kunne åbne minecraft.
ikke en gang launcheren. Jeg ved ikke hvad der er galt.. er der nogen der har prøvet det og ved hvad mman skal gøre?
-Almquist1
Kan ikke åbne minecraft
- Relgus
- bobiboblolo
Re: Kan ikke åbne minecraft
Prøv at downloade en ny launcher. http://www.minecraft.net/Almquist1 wrote:Hej..
Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det her topic hende, men det blev her...
ikke en gang launcheren. Jeg ved ikke hvad der er galt.. er der nogen der har prøvet det og ved hvad mman skal gøre?
-Almquist1
- CptTomatoKing
Det kunne også være java..bobiboblolo wrote:Prøv at downloade en ny launcher. http://www.minecraft.net/Almquist1 wrote:Hej..
-Almquist1
Hvis det ikke virker med ny launcher så prøv at geninstaller java.
⚒ To mine, or not to mine...
- Casper98dk
Prøvet at slette "bin" mappen til minecraft?
- CptTomatoKing
Hvis han ikke kan komme ind hvor han skal indtaste koden (launcheren) så har bin mappen ikke noget med det at gøre (det bliver først loadet efter du har loget ind) så det har ikke noget med mods eller bin mappen at gøre.Casper98dk wrote:Prøvet at slette "bin" mappen til minecraft?
⚒ To mine, or not to mine...
- Nemisisdk
Hvis det er et java problem, så mener jeg den popper op med en runtime error, når man forsøger at kører launcher.007mads1 wrote:Hvis han ikke kan komme ind hvor han skal indtaste koden (launcheren) så har bin mappen ikke noget med det at gøre (det bliver først loadet efter du har loget ind) så det har ikke noget med mods eller bin mappen at gøre.Casper98dk wrote:Prøvet at slette "bin" mappen til minecraft?
Løsning: gå ind på java.com og hente den nyeste jave.
kommer du forbi login systemet og der bare er sort skærm, når du forsøger at starte minecraft, så er det højst sandsynligt et mod, der ikke fungerer i din jav fil.
Løsning: slet dit minecraft og launch på ny, så den henter en ren installation (husk at gemme din save mappe)
- Almquist1
Jeg har prøvet det hele, og der er ikke noget der virker... :/
Jeg orker bare heller ikke at gendanne min computer for at få minecraft til at virke...
Jeg orker bare heller ikke at gendanne min computer for at få minecraft til at virke...
- Almquist1
Det virker igen.. Jeg slettede alle minecraft filerne + saves, og geninstallerede Java for 20 gang..
- julemand101
Godt du fik det til at virke. Skulle lige til at skrive at du kunne kontakte mig direkte og så ville jeg fiks det med noget Teamviewer men det er der jo ingen grund til nu.Almquist1 wrote:Det virker igen.. Jeg slettede alle minecraft filerne + saves, og geninstallerede Java for 20 gang..
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.