Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Futtrup
Posts: 1
Joined: 19 Feb 2012, 00:02

Ansøgning

Post by Futtrup »

Dit Navn: Ole

Dit Minecraft Navn: Ofuttrup

Alder: 39½ ;)

Sted: Kolding

Interesser: alt hvad der lugter lidt af nørd har en underlig tendes til at tiltrække mig. så world of warcraft, rc biler ect ect

Minecraft erfaring: Ikke mange timer, men har fulgt lidt med via irl venner, og så har jeg luret lidt tutorials på YouTube

Venner på serveren? ingen...endnu, men det håber jeg da ændre sig

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har søgt lidt rundt efter en stabil server der ikke bare lukker alle ind med bind for øjnene, og en server hvor der er en chance for lidt hygge med andre crafteres. men da jeg ikke har den store erfaring og kendskab til minecraft, så er det ærlige svar, at crafters.dk var det navn der blev ved at dukke op når jeg googlede "dansk minecraft server" (som fik god omtale) og så vil jeg gerne i gang med at bygge sjove flotte ting :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgning på Google


Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame. Ja det skulle jeg mene, ledete desperat efter et "sæt dette ord i din ansøgning" men kunne ikke finde det, så jeg håber jeg har været det hele igennem


Jeg håber min ansøgning bliver accepteret, og glæder mig til at møde jer på serveren.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Godkendt, hop på serveren og så en test på reglerne
It's all about the community
Post Reply