Banned
- dksoren300398
Banned
Hey, jeg er blevet banned for x-ray. Hvilke beviser har i?
- bobiboblolo
- julemand101
Re: Banned
Nok til at få dig banned. Af hensyn til min egen tid gider jeg ikke tjekke alle de steder du har lavet xray men har fundet to meget tydelige tilfælde:dksoren300398 wrote:Hey, jeg er blevet banned for x-ray. Hvilke beviser har i?
På følgende billede ser vi en gang du har lavet men vi synes det er sært du har kravet ind til siden: Vi tjekker nærmere efter hvorfor der er gravet her og opdager at timestamp siger du gravede herinde efter du havde gravet en stor del af den store gang: Åh her er forklaringen. Der lå altså diamanter lige umiddelbart bag væggen: Og der lå sørme lidt mere diamant inde i samme hule: Videre til endnu et sted vi fandt. Det ser lidt sjovt ud at lidt af siden af denne gang er udgravet da dette ikke ses andre steder og er ikke en del af mønsteret. Desuden kan man ikke se der skulle være nogen ressourcer der giver anledning til at grave lige præcis her: Åh der var diamanter lige bag stenvæggen. Meget heldigt fundet... Men som der er blevet nævnt så overholder din klage ikke vores retningslinjer. Jeg har dog valgt at svare alligevel da beviserne er så tydelige. Men jeg forstår så ikke hvorfor du forlanger beviser når det er så åbenlyst. Du må da vide at vi kan tjekke den slags nemt og jeg må derfor tro at årsagen til du forlanger beviser er for at spilde vores tid mest muligt i stedet for bare at indrømme at du har brugt xray.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.