Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
marcklindv
Posts: 1
Joined: 22 Jan 2012, 20:55

Ansøgning

Post by marcklindv »

Marcks' ansøning

Dit Navn: Marck

Dit Minecraft Navn: marcklindv

Alder: 12 år

Sted: Aalborg, Gistrup

Interesser: at være sammen med mine venner, fodbold,computerspil og PS3. Jeg spiller fx, fifa12,minecraft,battlefield.

Minecraft erfaring: jeg har spillet mest mulitiplayer og ikke så meget singleplayer. Jeg kan godt lide at bygge flotte ting og jeg tager alt seriøst.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem nogle venner der spiller på serveren.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her. rasmusfb123 og nick5337.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg syntes at den ser fed ud og der er mange ind man kan blive gode venner med.

Har du læst og forstået reglerne? ja, jeg har læst og forstået reglerne
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

marcklindv wrote:Marcks' ansøning

Dit Navn: Marck

Dit Minecraft Navn: marcklindv

Alder: 12 år

Sted: Aalborg, Gistrup

Interesser: at være sammen med mine venner, fodbold,computerspil og PS3. Jeg spiller fx, fifa12,minecraft,battlefield.

Minecraft erfaring: jeg har spillet mest mulitiplayer og ikke så meget singleplayer. Jeg kan godt lide at bygge flotte ting og jeg tager alt seriøst.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem nogle venner der spiller på serveren.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her. rasmusfb123 og nick5337.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg syntes at den ser fed ud og der er mange ind man kan blive gode venner med.

Har du læst og forstået reglerne? ja, jeg har læst og forstået reglerne
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Ansøgning

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply