Ansøgnign om medlem hos Crafters.dk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Nichlas595575

Ansøgnign om medlem hos Crafters.dk

Post by Nichlas595575 »

Dit Navn: Nichlas Brødslev Frydkær

Dit Minecraft Navn: Nichlas595575

Alder: 15 år

Sted: Midt-Vest jylland 7860 Spøttrup

Interesser: Fodbold, bordtennis, MINECRAFT!! og være sammen med venner.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft næsten siden det udkom men har aldrig rigtig haft mulighed for at spille med andre. Har spillet server med et par venner men det er ligesom lidt dødt :D
Så jeg håber vildt meget på en accept. Og hvis jeg får den vil jeg se det som en stor ære som jeg aldrig ville lade gå fra mig ved at bryde reglerne :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraft.dk
Søgte på google efter nogle danske servere og faldt så over denne her. Jeres adminstratorer udmærker sig fra mange andre serveres ved deres tale og måde at behandle andre på.

Venner på serveren? Nej desværre. Men vil selvf. prøve på at få nogle. :D

Hvorfor vil du joine vores server: Syns den er mega sej. Da jeg fandt serveren på minecraft.dk lagde den nr. 85. Kan egentlig ikke forstå at den ikke lå højere på listen for det er en utrolig pæn server. Har set rigtig mange vil tro at jeg har set det mest facinerende her bla. Dannebro og det gigantiske træ :)
Jeg kan allerede sige nu at jeg er en ordenlig borger som vil gøre alt for at overholde reglerne og være en mønsterborger. Jeg er fyldt med gode ideer til bygninger, og glæder mig til at kunne blive del af et ''Minecraft-samfund''
Vil rigtig gerne joine serveren pga. alle de flotte bygninger.
Vil gerne starte en lille forretning i verden og leve som i et normalt samfund.

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har forstået reglerne fuldt ud. Og er helt og fuldt enig. Kan godt li at man ikke kan få lov til at ødelægge andres ting. Også reglen med at man ikke må grave i andres miner og at man helst skal bygge 20 blokke væk fra ens nabo :)

Mvh Nichlas

Nichlas595575

Big fan :D
Last edited by Nichlas595575 on 22 Feb 2012, 16:37, edited 3 times in total.
Ch0x

Re: Ansøgnign om medlem hos Crafters.dk

Post by Ch0x »

Nichlas595575 wrote:Hej mit navn er Nichlas

Jeg er 15 år og kommer fra Krejbjerg i midt-vest jylland (meget lille by :D )

Jeg har spillet minecraft næsten siden det udkom men har aldrig rigtig haft mulighed for at spille med andre.
Så jeg glæder mig vildt til at blive medlem af en server, hvis i selvfølgelig godkender mig ;)

Jeg kender ikke andre som er medlem af serveren men håber at få nogle :D

Jeg fandt serveren på minecraft.dk

Jeg er dog ikke bare en dreng som sidder og spiller hele dagen. Elsker også at spille fodbold med vennerne.

Jeg er fyldt med gode ideer til bygninger, og glæder mig til at kunne blive del af et ''Minecraft-samfund''

Med hensyn til reglerne har jeg læst og forstået dem. Mener selv det er nogle meget gode regler.

Håber på et godt samarbejde

MvH Nichlas Frydkær :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Ch0x

Re: Ansøgnign om medlem hos Crafters.dk

Post by Ch0x »

Godkendt. Lær reglerne udenad og kom ingame til en test.
Post Reply