Jeg hedder Jonatan.
I minecraft hedder jeg atlasminkat.
Jeg er 15 år gammel.
Jeg bor i nordjylland, Hobro.
Jeg interessere mig for minecraft, League of Legends og min PC.
Jeg har spillet på Realmc.net i ca. 3 uger. Jeg har også spillet på en privat server med mine venner, hvor vi lavede en masse store konstruktioner.
Jeg har hørt om crafters fra mine venner fra skolen, især Jespermortensen
Mine venners navne er _Therealkiller_ og Jespermortensen.
Jeg vil gerne ind på serveren for at have lidt mere kontakt med mine venner... Jeg vil gerne spille sammen med mine venner på denne seje server. Jeg har hørt en hel masse gode ting om denne server.
Jeg kan godt lide reglerne... Jeg kan især godt lide den med at man ikke må gå ind i andres miner.
Der er også nogen jeg ikke helt kan lide, men det er jo op til jer. Jeg har læst jeres regler godt i gennem 2 gange.
BTW sry fatkaizer, men jeg vidste ikke hvordan jeg gjorde det.
MVH. atlasminkat, håber den er god nok til jer.
Edit: Flyttet post fra bunden af en anden tråd. Husk at oprette et nyt topic når du ansøger - fatkaizer
Ansøgning fra atlasminkat
- atlasminkat
Ansøgning fra atlasminkat
Last edited by atlasminkat on 26 Feb 2012, 03:48, edited 1 time in total.
- fatKaizer
Re: Ansøgning fra atlasminkat
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)atlasminkat wrote:Jeg hedder Jonatan.
Jeg er 15 år.
Jeg bor i nordjylland.
Jeg interessere mig for minecraft, LOL og min PC.
Jeg har spillet på Realmc.net i ca. 3 uger.
Jeg har hørt om crafters fra mine venner fra skolen.
Mine venners navne er mrtovgaard3 og jespermortensen.
Jeg vil gerne ind på serveren for at have lidt mere kontakt med mine venner... Jeg vil gerne spille sammen med mine venner på denne seje server.
Jeg kan godt lide reglerne... Jeg kan især godt lide den med at man ikke må gå ind i andres miner.
Der er også nogen jeg ikke helt kan lide, men det er jo op til jer
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- atlasminkat
Jeg hedder Jonatan.
Jeg er 15 år gammel.
Jeg har spillet på Realmc.net i ca. 3 uger. Jeg har også spillet på en privat server med mine venner, hvor vi lavede en masse store konstruktioner.
Jeg vil gerne ind på serveren for at have lidt mere kontakt med mine venner... Jeg vil gerne spille sammen med mine venner på denne seje server. Jeg har hørt en hel masse gode ting om denne server.
Der er også nogen jeg ikke helt kan lide, men det er jo op til jer. Jeg har læst jeres regler godt i gennem 2 gange.
Jeg er 15 år gammel.
- atlasminkat
Jeg editten den først, og i accepterede en af mine venner i mens jeg ventede...
Jeg har sat den nede i bunden også nu fordi, det er nemmere at se jeg har lavet en ny del til den.
Jeg har sat den nede i bunden også nu fordi, det er nemmere at se jeg har lavet en ny del til den.
- Pars
Jeg synes ikke at der er den store forskel at spore i din redigeret udgave. Du har sat nogle mellemrum ind, men ellers ikke tilføjet noget væsentligt. Kan du ikke fortælle noget om de ting du har lavet på de andre servere du har været på, evt. smide nogle screen shots op. Og fortæl gerne hvad det er for nogle regler du ikke er enige i, og hvorfor.Jeg hedder Jonatan.
Jeg er 15 år gammel.
- atlasminkat
Jeg har ikke lige nogle billeder, men vi har lavet et katedral, en stor forhindrings bane, politi station, tog station, hvor man kunne tage hen til de forskellige steder, og en stor by.
Jeg synes ikke man burde havde en anden konto, fordi man skal spille på den man har og ingen andre end den. Man skal ikke bare rende rundt og have 2 bruger i en by. Jeg synes det vil virke underligt. Jeg kan dog godt lide at man ikke må fylde på verdenen med den ekstra konto.
Hvorfor skal man også bygge 20 blocks fra en anden spiller?
Jeg har ikke helt forstået den endnu. Jeg synes 20 er lidt for langt. Der er en hel masse blocks der går til spild.
På den anden server jeg var inde på havde man et mcmmo mod på. Det kunne få folk op i lvl i alle mulige forskellige ting, og det hjælper dem der spiller. Jeg siger ikke i skal tage det med, men i kunne tænke over det. Jeg tror det hed mcmmo... er ikke helt sikker.
Jeg tror det var det jeg havde at sige.
Jeg synes ikke man burde havde en anden konto, fordi man skal spille på den man har og ingen andre end den. Man skal ikke bare rende rundt og have 2 bruger i en by. Jeg synes det vil virke underligt. Jeg kan dog godt lide at man ikke må fylde på verdenen med den ekstra konto.
Hvorfor skal man også bygge 20 blocks fra en anden spiller?
Jeg har ikke helt forstået den endnu. Jeg synes 20 er lidt for langt. Der er en hel masse blocks der går til spild.
På den anden server jeg var inde på havde man et mcmmo mod på. Det kunne få folk op i lvl i alle mulige forskellige ting, og det hjælper dem der spiller. Jeg siger ikke i skal tage det med, men i kunne tænke over det. Jeg tror det hed mcmmo... er ikke helt sikker.
Jeg tror det var det jeg havde at sige.
- xcanner
20 blocks er "bare " et tal, det er umuligt at have en afstands regel som passer ind overaltatlasminkat wrote: Hvorfor skal man også bygge 20 blocks fra en anden spiller?
Der står også i samme regel "Overvej dog en ekstra gang inden du bygger 20 blokke fra et stort projekt." Dvs. bygger man 20 blocks fra et stort projekt, kan man blive det om at flytte. Desuden har vi en "modenhedsregel", med andre ord, hvis man er moden snakker man lige med sine "kommende naboer" først.
Du skal ikke forvente at mcmmo kommer på denne server.
Din ansøgning er ellers godkendt, så kom på serveren og få en test på reglerne.
It's all about the community
- Nemisisdk
mcmmo - har jeg prøvet med på en anden server.
modet i sig selv er okey, men man bliver dog hurtigt træt af, at få så mange items når man bare miner cobble eller dirt.
Lige ledes så den funktion man har med super break hvor man har muligheden for at få tripple virker med enchanted item, hvilket gør det alt for nemt at skaffe dia.
eksempel fortune 3 kan give op til 4 dia på 1 blok
super break med tripple = 12 dia
funktionen er aktiv i +10 sec. alt efter ens lvl
Forstil dig så, man med en pickaxe med silktourch har samlet en ordentlig bunke diamond ore, og så anvender en pickaxe med eff 4 + fortune med super break avtiveret. Tror resultatet taler for sig selv.
Det eneste brugbare jeg syntes det mod tilbyder, som kunne være at fortrække er muligheden for at repair sine ting, og nej det ødelægger ikke hele ideen til at farme xp, da den ikke har 100% chance ved repair, at den også bevare enchanten på itemmet, mener faktisk ikke den kan komme over 50% på max lvl.
modet i sig selv er okey, men man bliver dog hurtigt træt af, at få så mange items når man bare miner cobble eller dirt.
Lige ledes så den funktion man har med super break hvor man har muligheden for at få tripple virker med enchanted item, hvilket gør det alt for nemt at skaffe dia.
eksempel fortune 3 kan give op til 4 dia på 1 blok
super break med tripple = 12 dia
funktionen er aktiv i +10 sec. alt efter ens lvl
Forstil dig så, man med en pickaxe med silktourch har samlet en ordentlig bunke diamond ore, og så anvender en pickaxe med eff 4 + fortune med super break avtiveret. Tror resultatet taler for sig selv.
Det eneste brugbare jeg syntes det mod tilbyder, som kunne være at fortrække er muligheden for at repair sine ting, og nej det ødelægger ikke hele ideen til at farme xp, da den ikke har 100% chance ved repair, at den også bevare enchanten på itemmet, mener faktisk ikke den kan komme over 50% på max lvl.
- atlasminkat
Tak for at komme med, og fint med mcmmo ikke kommer med. hvornår kommer testen?
- Pars
Testen skal du bede om ingameatlasminkat wrote:Tak for at komme med, og fint med mcmmo ikke kommer med. hvornår kommer testen?