Bankbestyrelsen
- Pars
Bankbestyrelsen
Så er bankbestyrelsen blevet sammensat og den består af følgende: Pars (formand), miscje, Maja4626, Kofodz og Sighvatur. Endvidere er xcanner kasserer.
- Casper98dk
Re: Bankbestyrelsen
Tillykke til jer
- Kachuu
tillykke !
* plus 1 post count
* plus 1 post count
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- razzerdenkage
- thomaskaufi
det lyder nu egentlig som en meget fornuftig blanding af spillere
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- miscje
Fedt! Tillykke til (os) alle. Jeg tror det er en god kombination, og jeg ser frem til samarbejdet.
You stay classy
- Relgus
Ja tillykke med det drenge og piger. Håber i kommer til at klare jer godt
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- astro379
maja vil sikkert bruge det hele på tøj
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- CptTomatoKing
1. Tillykke til Maja og tja.. vel også tillykke til alle jer andre der kom i bestyrelsen.
2.
Men så kunne jeg vel godt have et projekt der går ud på at købe tøj og Maja kan give lidt råd om hvad jeg skal købe (en økonomisk rådgiver er vel ikke rigtig en del af et projekt) og når det så er købt så kommer jeg tilfældigvis til at give det til Maja That isn't cheating!
2.
En af reglerne var at man ikke kunne bruge det på sine egne projekter.astro379 wrote:maja vil sikkert bruge det hele på tøj
Men så kunne jeg vel godt have et projekt der går ud på at købe tøj og Maja kan give lidt råd om hvad jeg skal købe (en økonomisk rådgiver er vel ikke rigtig en del af et projekt) og når det så er købt så kommer jeg tilfældigvis til at give det til Maja That isn't cheating!
⚒ To mine, or not to mine...