Ansøgning til crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
suprerasmus
Posts: 3
Joined: 26 Feb 2012, 14:26

Ansøgning til crafters.dk

Post by suprerasmus »

Mit navn er Rasmus.
Minecraft navn: Suprerasmus.

Jeg vil gerne spille med på den her server, for jeg kan ikke rigtig finde nogle sjove servers, men den her sjov, sej og god.
så jeg håber at få lov til at bygge på den her server.
Hilsen Suprerasmus

Edit: Husk at oprette nye ansøgninger i et nyt topic!
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by fatKaizer »

suprerasmus wrote:Mit navn er Rasmus.
Minecraft navn: Suprerasmus.

Jeg vil gerne spille med på den her server, for jeg kan ikke rigtig finde nogle sjove servers, men den her sjov, sej og god.
så jeg håber at få lov til at bygge på den her server.
Hilsen Suprerasmus
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
suprerasmus
Posts: 3
Joined: 26 Feb 2012, 14:26

Ansøgning til crafters.dk

Post by suprerasmus »

Mit navn: Rasmus.
Minecraft navn: suprerasmus.
Alder: 12 blir 13 den 24 januar.
jeg har læst relerne og er helt enig :) .
Jeg vil hjælpe andre spillere, og bygge ting.
jeg har også dybt respekt over for Admin,modoratere og selvfølgelig også for andre spillrer :D.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by Ch0x »

suprerasmus wrote:Mit navn: Rasmus.
Minecraft navn: suprerasmus.
Alder: 12 blir 13 den 24 januar.
jeg har læst relerne og er helt enig :) .
Jeg vil hjælpe andre spillere, og bygge ting.
jeg har også dybt respekt over for Admin,modoratere og selvfølgelig også for andre spillrer :D.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
suprerasmus
Posts: 3
Joined: 26 Feb 2012, 14:26

Ansøgning til crafters.dk

Post by suprerasmus »

Dit navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn: suprerasmus.

Din alder:12 bliver 13 den 24 januar.

Sted: Nakskov Lolland.

Interesser: Spil, computer, minecraft, sport.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Jeg har spillet minecraft i 1 år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: en side med top 30 danske minecraft servers.

Venner på serveren: har ikke nogle men håber jeg får nogle venner at bygge nogle seje ting med :) :) .

Hvorfor vil du joine vores server: fordig jeg ikke rigtig har kunne finde nogle sjove servers, men
så fandt jeg denne her servers den var sjov, sej og flot.

Har du læst og forstået reglerne? Ja og jeg helt enig !!!

Jeg vil gerne spille på Serveren, fordig den er flot, og folk er fredelige, og de snakke pænt til hinanden.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by FedeAnderzen »

suprerasmus wrote:Dit navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn: suprerasmus.

Din alder:12 bliver 13 den 24 januar.

Sted: Nakskov Lolland.

Interesser: Spil, computer, minecraft, sport.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Jeg har spillet minecraft i 1 år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: en side med top 30 danske minecraft servers.

Venner på serveren: har ikke nogle men håber jeg får nogle venner at bygge nogle seje ting med :) :) .

Hvorfor vil du joine vores server: fordig jeg ikke rigtig har kunne finde nogle sjove servers, men
så fandt jeg denne her servers den var sjov, sej og flot.

Har du læst og forstået reglerne? Ja og jeg helt enig !!!

Jeg vil gerne spille på Serveren, fordig den er flot, og folk er fredelige, og de snakke pænt til hinanden.
Afvist, i 3 forsøg har du stadig ikke formået at lave en ordentlig ansøgning og du har tilmed lavet et nyt topic i stedet for et reply på de 2 andre. Find en anden server at spille på.

Edit: har sat de 2 topics sammen.
Image
Post Reply