Jeg er lige blevet bannet for umodenhed som det siger når jeg prøver at logge ind, hvilket er forkert, jeg skrev lidt for sjov at jeg ville gøre frække ting til Xcanner vis han tog mig ud af jail førtid.
Og det blev jeg åbenbart bannet for. Undskyld mit sprog men det synes jeg er noget satans vrøvl, og det gør mig altså lidt sur, når man bliver bannet for ingenting. Ved ikke hans problem med lidt sjov og ballade er men jeg synes det er noget uretfærdigt noget at gøre uden advarelse eller noget, vis han ikke kan lide homoseksuelle jokes skal han da venligst sige at det støder ham og han helst ikke vil høre det. Det bringer mig til mig andet punkt som er grunden til at jeg var i jail, jo jeg kom til at ødelagde en block i en svamp som tilhørede lolwood, der var ikke nogen omkring jeg kunne sige det til og undskylde og senere havde jeg glemt alt om det. Men fik stadigvæk 7 dage for at ødelagde en block. Som jeg synes er lidt uretfærdigt da det kun var en block og de egentlig ikke var sure over det, de siger selv de ikke reportede mig men ville bare finde ud af hvem det var. Da jeg har brugt meget tid på serveren og godt kan lide at være der vil jeg gerne tilbage og er klar til at sige det hele bare er vand under broen. Men det kommer vel an på hvordan der bliver svaret til den her post.
Det er bare det jeg ville sige. Håber jeg får et moden svar og får lov at komme tilbage da jeg godt kan lide serveren og folkene på den.
Klage over ban!
- xcanner
Re: Klage over ban!
De er flere fejl i din påstand.
1. De har rapporteret det som grief, også efter de vidste det var dig. Kopi fra chatloggen:
2012-02-21 23:31:01 toeffe /m xcanner x, kan du tjekke en svamp her?
2012-02-21 23:40:02 xcanner /r keymik
2012-02-21 23:40:15 toeffe Jail!
2. Du skrev flere "trælse" ting i chatten, som var fuldstændig random og uden sammenhæng. Jeg bad dig om at stoppe, hvilket du valgte ikke at gøre.
Til sidst, det er ikke første gang du er i jail, eller vi skulle bruge tid på dig i Lolwood.
1. De har rapporteret det som grief, også efter de vidste det var dig. Kopi fra chatloggen:
2012-02-21 23:31:01 toeffe /m xcanner x, kan du tjekke en svamp her?
2012-02-21 23:40:02 xcanner /r keymik
2012-02-21 23:40:15 toeffe Jail!
2. Du skrev flere "trælse" ting i chatten, som var fuldstændig random og uden sammenhæng. Jeg bad dig om at stoppe, hvilket du valgte ikke at gøre.
Til sidst, det er ikke første gang du er i jail, eller vi skulle bruge tid på dig i Lolwood.
It's all about the community
- Keymik
Du skrev ''Stop det!'' da der ikke kan føres tone over i en chat vidste jeg jo ikke om du mente det på en sjov måde eller ej, du burde være mere tydelig.
Og har været i jail en gang før, som var mest Toeffe der reportede mig for sjov, og slog lidt græs og plantede en wheat eller to. Og der er ikke brugt noget som helst tid på lolwood pågrund af mig, det er småting jeg har gjort som skulle ses som noget sjovt. Men det er min 'umodenhed' som er grunden bag mit ban så jeg vil gerne vide hvad der var galt med at jeg skrev med andre folk mens jeg var i jail? Vis det var forbudt at skrive i jail kunne du bare mute mig.. Faktisk kunne du bare have gjort det uden at banne mig uden nogen god grund.
Og har været i jail en gang før, som var mest Toeffe der reportede mig for sjov, og slog lidt græs og plantede en wheat eller to. Og der er ikke brugt noget som helst tid på lolwood pågrund af mig, det er småting jeg har gjort som skulle ses som noget sjovt. Men det er min 'umodenhed' som er grunden bag mit ban så jeg vil gerne vide hvad der var galt med at jeg skrev med andre folk mens jeg var i jail? Vis det var forbudt at skrive i jail kunne du bare mute mig.. Faktisk kunne du bare have gjort det uden at banne mig uden nogen god grund.
- xcanner
Kan ikke se at "Stop det!" kan misforstået med et udråbstegn. "Stop det " ville f.eks. have en helt anden betydning.Keymik wrote:Du skrev ''Stop det!'' da der ikke kan føres tone over i en chat vidste jeg jo ikke om du mente det på en sjov måde eller ej, du burde være mere tydelig.
Hvor skal VI bruge vores tid på at undersøge/jail'e/lave rollback, hvis det er for sjov? Jeg vil gerne bruge min tid på noget andet og er sikker på at de andre er enige.
- Keymik
Får jeg så lov til at komme ind igen? Så skal jeg nok love ikke at gøre noget, vil ikke endda kigge underligt på andre folks ting. Er træt af det her og vil bare gerne ind i crafters.dk igen og bygge videre på mine ting.
- xcanner
Hvis du kan love at vi ikke skal bruge mere tid på dig, kan du skrive en post i denne tråd den 1/3/2012 så bliver du unbannet.Keymik wrote:Får jeg så lov til at komme ind igen? Så skal jeg nok love ikke at gøre noget, vil ikke endda kigge underligt på andre folks ting. Er træt af det her og vil bare gerne ind i crafters.dk igen og bygge videre på mine ting.