Dit Navn: Nicolai
Dit Minecraft Navn: nicolai3946
Alder: 9
Sted: odense
Interesser: Jeg har en stor interesse for eletronik, og jeg er rigtig glad for at spille computer som jeg gør hver dag.Jeg spiller sammen med mine venner, og det hygger vi os meget med.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i 3 mdr, og er blevet rigtig god til det. Jeg synes det var lidt svært i starten, men efter at have spillet det hverdag er jeg blevet rigtig god til det. Jeg synes selv det går super og at jeg er god til det.
Venner på serveren? nej
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg synes det er en rigtig god server og mega sej. Jeg vil gerne være med til at bygge en masse spændende og seje ting på serveren. Jeg har en masse ideer som jeg gerne vil lave her på serveren, og så kan man vise dem frem ved at spille som multiplayer, og finde nye venner og dele de seje ting med herinde.
Har du læst og forstået reglerne? De er både læst og forstået .
Jeg er nok det man måske kalder en spillenørd, men jeg elsker at spille, det er så sjov og derfor bruger jeg mange timer på det hverdag. Jeg synes det er sjov at kunne gøre det sammen med andre der brænder så meget for det som mig. Det er en mega fed server, så jeg håber jeg får lov til at deltage
Ansøgning
- miscje
Re: Ansøgning
Rigtig god ansøgning - og især din alder taget i betragtning. Kom ind og få en test i et eller andet spændende.
You stay classy
- kaffeluskeren
Re: Ansøgning
Jeg har promoted nicolai3946.
Tog hensyn til hans alder og det virker som om at han har styr på reglerne, men bad ham om at læse op på dem en ekstra gang alligevel.
Tog hensyn til hans alder og det virker som om at han har styr på reglerne, men bad ham om at læse op på dem en ekstra gang alligevel.
/kaffe