Min Ansøning.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
BugFryer

Min Ansøning.

Post by BugFryer »

Hej Crafters.dk

Hermed skriver jeg lidt om mig selv, håber at denne ansøning er okay for at jeg kan blive vip medlem og arbejde sammen med jer allesammen.

Fornavn: Kenneth
Mellemnavne: Dae, Myung
Efternavn: Pedersen

Navn i Minecraft: BugFryer

Jeg er født den 15 April 1982.

nuværende lokation: Viborg.

Og nu en "lille" special ting om mig, jeg er født i Sydkorea, adopteret af en dansk person som jeg nu kalder "far", jeg bor i Grønland, men studere lige for tiden i Danmark. ;)

Interesser: God mad, film, videospil som WoW, Steam CCS, LoL, WoT, osv osv. kan især godt lide co-op multiplayer spil.

Jeg købte Minecraft kort efter udgivningen af ?beta versionen? hvis jeg ikke tager meget fejl, jeg spillede ret meget i starten, men har været "on" "off" hele tiden siden da, og har nok glemt lidt om tingene, men det kommer jo nok igen en dag.

Jeg har, og stadig er, med på en server, med stort set samme regler som jeres, hvor jeg da er villig til at vise dig/jer lidt rundt på, så du/I kan se noget af det jeg har lavet, og jeg vil da påstå at jeg vil være en "god" borger at have med på jeres server, med "god" mener jeg at jeg prøver og vil gerne overholde jeres regler så godt som muligt, ellers kan jeg godt forstå hvis jeg bliver kicked fra serveren, men jeg tror ikke det bliver et problem.

Angående jeres server. En jeg kender er medlem der (hvis han da stadig er) det er ham som har fortalt at han var på jeres server. Det var det der fik mig til at blive nysgerrig om den, så derfor er jeg her nu. hehe.

Jeg har ikke mere at sige for nu... jeg håber da også det var rigeligt lol.

MVH.
Kenneth Pedersen.
fatKaizer

Re: Min Ansøning.

Post by fatKaizer »

Den er godkendt :)
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Fejlede første test. Klarede sig helt super, ud over han ikke vidste hvad exploits er.
Bad ham om at læse op på det, og komme tilbage til en ny test.
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Klarede anden test fejlfrit, og er blevet promoted.
Post Reply