Ansøning Zotiak

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zotiak

Ansøning Zotiak

Post by Zotiak »

Dit Navn: Steffan

Dit Minecraft Navn: Zotiak

Alder: 23

Sted: synderjydland

Interesser: computer, minecraft, div mmo's, og rpg's

Minecraft erfaring: lige hutrig jeg er ordblid så sry for stave fjel og manglen på . og , .. syntes efter honden selv jeg har en stor erfaring med minecraft har vært med til at bygge mange fede bygninger (er der nok mange der siger ;) ) har været en stor del af min gamle server (spøre for mere info vil ikke lave reklame for den her) hvor jeg har været mod men forlod serveren efter et stort skendereri med onwer's efter de enderet hvad rangen stod for.. har være med til at bygge en server op fra bynden hvad andgår ingame med spørsmål udeling af grund, promoted spiller o.s.v som jeg har brugt meget tid på..

Hvor har du hørt om crafters.dk:http://minecraft.dk

Venner på serveren? nop

Hvorfor vil du joine vores server: det lyder lidt som min gamel server men med nogen mere seriøse spiller

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame. ja har jeg men skal nok lige læse dem en gang til for at tag en tæst :D

som sagt er jeg ordblind så har lidt svært ved at stave som i nok kan se.
har ingen forventing om at blive mod eller noget hos jer efter som jeg ved at det kræver en vis telid til spilleren men har ikke noget i mod at hjælpe vis i vil høre om hvordan de gjorde på den gamle server vis i har lyst til det.
har en lidt form for sordt humer fra tid til anden. jeg lige at lave et hamløse drelleri i ny og næ. ellers er jeg meget stille og rolig og meget ned på jorden. elsker et godt og hugglieg samfund
har en kærste og snart 2 børn.
og så ved jeg ikke regtig hvad mere jeg skal skrive men sig til vis der er mere i vil vide
FedeAnderzen

Re: Ansøning Zotiak

Post by FedeAnderzen »

godkendt kom ind og få en lille test når du kan reglerne.
Image
Post Reply