League of Legends hold.

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Zirtel

Re: League of Legends hold.

Post by Zirtel »

Det er nu ikke fordi jeg tror problemet ligger i at kunne spille dem. Spiller alt fra hard carry til hard support i HoN. Problemet er at det ser ud til det tager tid at unlocke de fede nye heroes.
Image
zakulle

Post by zakulle »

Zirtel wrote:Det er nu ikke fordi jeg tror problemet ligger i at kunne spille dem. Spiller alt fra hard carry til hard support i HoN. Problemet er at det ser ud til det tager tid at unlocke de fede nye heroes.
- ja det er lidt træls, men altså man kommer alligevel ikke til at spille dem alle sammen.
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Jeg har også spillet den en del først på de amerikanske server og der efter de europæiske server da de kom. Det er dog ved at være noget tid siden jeg har spillet det da jeg kørte en smule træt i det, men kan da altid være frisk på et spil
zakulle

Post by zakulle »

Nemisisdk wrote:Jeg har også spillet den en del først på de amerikanske server og der efter de europæiske server da de kom. Det er dog ved at være noget tid siden jeg har spillet det da jeg kørte en smule træt i det, men kan da altid være frisk på et spil
Helt sikkert! jo flere jo bedre.
theturtleguy

Post by theturtleguy »

Jeg skal lige hører om den er Eu, eller Amrikansk og hvis den er EU, er det så "West" eller "Nordic & East"?
Zotiak

Post by Zotiak »

jeg er skam frisk på at spille nogen gange i kan bare fange min i minecraft og på mumbel nå jeg er på der=P
Zirtel

Post by Zirtel »

Nu fik jeg spillet noget torturial spil. Må sige der er meget forskel på det og HoN.

Jeg skal lige have lidt hjælp :)

Hvor ændre man kameraet så det ikke er låst til spilleren?
Hvor kan man finde en liste over recomended items til forskellige heroes? (syntes dem der var ingame var fail)

Vandt forresten test kampen med scoren 8-0-3 over de der bots :P
Image
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Zirtel wrote:Nu fik jeg spillet noget torturial spil. Må sige der er meget forskel på det og HoN.

Jeg skal lige have lidt hjælp :)

Hvor ændre man kameraet så det ikke er låst til spilleren?
Hvor kan man finde en liste over recomended items til forskellige heroes? (syntes dem der var ingame var fail)

Vandt forresten test kampen med scoren 8-0-3 over de der bots :P
Hvis jeg husker rigtigt, så sidder knappet for at køre free kamera, oppe omkring minimappet.
Liste over anbefalede item, kan du finde ved at søge på google. Skriv karakterens navn og build, så kommer der rimelig mange inputs. Den jeg bruger mest er http://www.mobafire.com/
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Jeg joiner nok ikke da jeg stinker til lol, og free cam skifter på y.
Image
Kofodz

Post by Kofodz »

Det guides der er på mobafire, er udemærket, men langt fra de bedste. Hvis man er ny i spillet er det en anbefaling, men lav dine egne setup når du kender din champion godt nok, det er det eneste rigtige, da du skal købe forskellige ting når du spiller imod forskellige champions.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Post Reply