hoppy'er ud over gaming fortæl om jeres :]

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Zirtel

Re: hoppy'er ud over gaming fortæl om jeres :]

Post by Zirtel »

Så er det igang med at lave arenaen :) vil gerne bestille en :lol:
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Zirtel wrote:Så er det igang med at lave arenaen :) vil gerne bestille en :lol:
Den bliver sgu svær :D og hvis den skal være detaljeret, ja tror sgu ikke det bliver muligt :) men dit skin :D kan jeg godt lave. At lave bygningsværker ved jeg ikke om jeg kan :) men jeg er villig til at prøve lidt :P
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
astro379

Post by astro379 »

Casper98dk wrote: Du er velkommen til at lave det selv, jeg kan sende dig skabelonerne og så kan du printe det ud du vil bruge :P
Jeg overvejer at lave en MEGA gris :D bare for sjov.. (jeg ved ikke hvor stor den bliver, det kommer an på hvor store lyserøde arks jeg kan finde.
jeg har engang kunne finde ud af at lave de der firkanter man puster i for at de folder sig ud til en firkant
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

astro379 wrote:
Casper98dk wrote: Du er velkommen til at lave det selv, jeg kan sende dig skabelonerne og så kan du printe det ud du vil bruge :P
Jeg overvejer at lave en MEGA gris :D bare for sjov.. (jeg ved ikke hvor stor den bliver, det kommer an på hvor store lyserøde arks jeg kan finde.
jeg har engang kunne finde ud af at lave de der firkanter man puster i for at de folder sig ud til en firkant

De er lidt svære at lime sammen, men det vil jeg gøre lettere. grisen stod og tørrede i en aften fordi jeg var nødt til at bruge trælim.
Men du kan få Player skabelonen så kan du lave dig selv :P
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply