På WA, når jeg sætter en bue til salg står der "Unknown" der hvor der burde stå hvilken enchantment den har... Hvorfor gør den dette?
Er det ikke fordi at WA er fra før buer kunne enchantes?
WA outdated?
- Casper98dk
- xcanner
Re: WA outdated?
Ja, og desværre har udvikleren taget sig en pauseCasper98dk wrote:På WA, når jeg sætter en bue til salg står der "Unknown" der hvor der burde stå hvilken enchantment den har... Hvorfor gør den dette?
It's all about the community
- Casper98dk
Øv. så kan jeg ikke så meget inden for bue salg :C så skal jeg gøre det over forummetxcanner wrote:Ja, og desværre har udvikleren taget sig en pauseCasper98dk wrote:På WA, når jeg sætter en bue til salg står der "Unknown" der hvor der burde stå hvilken enchantment den har... Hvorfor gør den dette?
- miscje
Ja, forummet er nok vejen frem lige pt. Du kan evt sælge en cobblestone til overpris (=den pris buen skal koste). Så kan personen, der køber den, få den overført ingame.
You stay classy
- Nemisisdk
kan buen ikke sælges selv om der står unknown. Personen der køber den ved dog ikke hvilken enchant den har. men det kan han evt se på forummet?miscje wrote:Ja, forummet er nok vejen frem lige pt. Du kan evt sælge en cobblestone til overpris (=den pris buen skal koste). Så kan personen, der køber den, få den overført ingame.
- Casper98dk
jeg gider ikke til at holde styr på det på forummetNemisisdk wrote:kan buen ikke sælges selv om der står unknown. Personen der køber den ved dog ikke hvilken enchant den har. men det kan han evt se på forummet?miscje wrote:Ja, forummet er nok vejen frem lige pt. Du kan evt sælge en cobblestone til overpris (=den pris buen skal koste). Så kan personen, der køber den, få den overført ingame.
- miscje
Det er selvfølgelig en mulighed. Forstod det som, at den ikke kunne sælges på WA.Nemisisdk wrote:kan buen ikke sælges selv om der står unknown. Personen der køber den ved dog ikke hvilken enchant den har. men det kan han evt se på forummet?miscje wrote:Ja, forummet er nok vejen frem lige pt. Du kan evt sælge en cobblestone til overpris (=den pris buen skal koste). Så kan personen, der køber den, få den overført ingame.
You stay classy
- bobiboblolo
Så hvis han sælger 2 forskellige buer er det bare at håbe at man gætter rigtigt?Nemisisdk wrote:kan buen ikke sælges selv om der står unknown. Personen der køber den ved dog ikke hvilken enchant den har. men det kan han evt se på forummet?miscje wrote:Ja, forummet er nok vejen frem lige pt. Du kan evt sælge en cobblestone til overpris (=den pris buen skal koste). Så kan personen, der køber den, få den overført ingame.
- Nemisisdk
Sælger han 2 forskellige buerne, så ville jeg nok tilføje ud for den enkelte udløbsdato og tid, så man ikke er i tvivl om, hvad for en man køber.bobiboblolo wrote:Så hvis han sælger 2 forskellige buer er det bare at håbe at man gætter rigtigt?Nemisisdk wrote:kan buen ikke sælges selv om der står unknown. Personen der køber den ved dog ikke hvilken enchant den har. men det kan han evt se på forummet?miscje wrote:Ja, forummet er nok vejen frem lige pt. Du kan evt sælge en cobblestone til overpris (=den pris buen skal koste). Så kan personen, der køber den, få den overført ingame.
- Casper98dk
Det er jo ikke altid jeg sælger dem på forskellige dage. anyway, emnet er ligegyldigt nu, hvor jeg sælger det over forummet (ved ikke om i har lagt mærke til detNemisisdk wrote:Sælger han 2 forskellige buerne, så ville jeg nok tilføje ud for den enkelte udløbsdato og tid, så man ikke er i tvivl om, hvad for en man køber.bobiboblolo wrote:
Så hvis han sælger 2 forskellige buer er det bare at håbe at man gætter rigtigt?