dimmes' ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
dimmes
Posts: 2
Joined: 29 Feb 2012, 15:06

dimmes' ansøgning

Post by dimmes »

Mit navn er Anders.

Mit Minecraft navn er dimmes.

jeg er 14 år.

Jeg bor i Vestjylland i Struer.

Mine interresser er: Minecraft, Spil, fodbold, og computer ;)

Jeg har spillet Minecraft i et par år, men jeg har ikke bygget noget specielt.

Jeg har hørt om crafters gennem vangsoeandersen, men jeg kan jo desværre ikke spille med ham på crafters, da han jo er banned :?

Jeg kender ikke nogen andre på Crafters, men det ville være dejligt at møde nogle nye venner :)

Jeg vil gerne joine Crafters.dk fordi jeg gerne vil have nogle dejlige nye venner, jeg har nemlig hørt at der er et godt sammenhold på serveren.

Ja, jeg har læst og forstået reglerne.

Jeg håber at i vil have mig med på Crafters ;)
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: dimmes' ansøgning

Post by fatKaizer »

dimmes wrote:Mit navn er Anders.

Mit Minecraft navn er dimmes.

jeg er 14 år.

Jeg bor i Vestjylland i Struer.

Mine interresser er: Minecraft, Spil, fodbold, og computer ;)

Jeg har spillet Minecraft i et par år, men jeg har ikke bygget noget specielt.

Jeg har hørt om crafters gennem vangsoeandersen, men jeg kan jo desværre ikke spille med ham på crafters, da han jo er banned :?

Jeg kender ikke nogen andre på Crafters, men det ville være dejligt at møde nogle nye venner :)

Jeg vil gerne joine Crafters.dk fordi jeg gerne vil have nogle dejlige nye venner, jeg har nemlig hørt at der er et godt sammenhold på serveren.

Ja, jeg har læst og forstået reglerne.

Jeg håber at i vil have mig med på Crafters ;)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
dimmes
Posts: 2
Joined: 29 Feb 2012, 15:06

dimmes' ansøgning

Post by dimmes »

Mit navn er Anders

Mit Minecraft navn er dimmes

jeg er 14 år gammel og har fødselsdag d. 17 August

Jeg bor i Vestjylland, i den nordlige del af Struer.

Mine interesser er bl.a Minecraft, fodbold, spil, computer og sport mm. :)

Jeg har spillet Minecraft i 1½ år, men jeg har ikke bygget noget specielt. Jeg har spillet mest Multiplayer, men kan også godt li' at spille singleplayer.

Jeg har hørt om Crafters.dk, gennem vangsoeandersen, som jeg jo desværre ikke kan spille sammen med, da han er banned på Crafters.dk. :?

Jeg har fået èn ven på serveren, som også er i gang med at skrive en ansøgning, så vi måske kan spille sammen om lidt tid ;)

Jeg vil gerne ind på Crafters.dk fordi jeg elsker at i har sådan et stort og nice map, og at jeg håber at jeg kan være med til at bygge noget fedt :D .

Ja jeg har læst og forstået reglerne. :)

Jeg håber inderligt at i vil acceptere min ansøgning, så jeg kan få nogle dejlige nye venner, og måske bygge noget fedt sammen med dem ;) .
Hilsen Anders :D
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: dimmes' ansøgning

Post by fatKaizer »

Den er godkendt, selvom du oprettede den i et andet topic ;)
Post Reply