Ansøgning om whitelistning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
zwhat
Posts: 3
Joined: 24 Nov 2011, 20:55

Ansøgning om whitelistning

Post by zwhat »

Dit Navn: Thomas

Dit Minecraft Navn: Sebastiannkl

Alder: 17

Sted: Middelfart, Fyn

Interesser: Elektronik, venner, hygge med drengene, minecraft, At være kreativ.

Minecraft erfaring: Jeg startede med at spille minecraft for godt et år siden, og har siden da spillet meget, men har også holdt pauser, grundet manglende indhold i spillet. Heldigvis er det da ovre nu, hvor der er kommet en slags mening med spillet ;) I singleplayer har jeg bygget byer for mig selv, og har ogs haft en server med 2 venner, hvor vi byggede næsten alt for meget. Det har været alt lige fra skulpturer til design bygninger. Så jeg har rigelig med erfaring.

Venner på serveren? På nuværende tidspunkt har jeg ingen venner på serveren, men håber og tror kraftigt på at jeg hurtigt vil få skabt nogle gode venskaber med jer på serveren :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har ledt efter en dansk server, hvor man ikk bare gik rundt og ødelagde hinandens ting. Har ledt efter en server, hvor man holder sammen som et hold. et kreativt hold, der kan bygge vidundere sammen. Og udfra hvad jeg kan se og læse mig frem til, er den her server det perfekte sted, at lade sin kreativitet og sin humor udfolde sig. (og så endda på dansk)

Har du læst og forstået reglerne? Jeps, Læst og forstået ;)

For i ogs kan få lidt indblik på hvad jeg laver i hverdagen kan jeg da lige fortælle lidt yderligere om mig selv :)

Jeg hedder som tidligere nævnt Thomas. Jeg går på handelskolen i fredericia på 1. år. Jeg bruger meget af min tid sammen med mine venner, men ellers resten i minecraft. jeg søger som regel altid nye udfordringer i minecraft. Tester mine grænser indenfor kreativitet. Jeg har endny ikke formået at nå grænsen ;)
Jeg interessere mig og bruger meget af min tid på PC'en.

Håber jeg bliver accepteret til jeres server, så jeg kan dele noget af min humor med jer også. Glæder mig allerede ;)

Alt godt herfra
Thomas :D
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by Pars »

Den er godkendt, fang en admin/mod ingame
User avatar
zwhat
Posts: 3
Joined: 24 Nov 2011, 20:55

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by zwhat »

Den siger:
The server responded with an invalid server key
Så kan ikk logge ind på serveren :(
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by bobiboblolo »

Restart minecraft og log ind, hvis det ikke virker så gør det igen til det virker.
Image
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by miscje »

Du har ikke opdateret til 1.0, vel? I så fald kan du kun køre på testserveren crafters.dk:25566...
You stay classy
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by bobiboblolo »

Hvis han får den fejl så er det fordi han har opdateret.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning om whitelistning

Post by Ninjastick »

Demoted da han har givet accounten til sin fætter. Ansøgning skrives igen og testen tages.


-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply