Hej Alle jer fede folks på Crafters.dk
Mit navn: Emil
Mit minecraft navn: DOH... i can't remember Nåå ja Acidzombie
Min alder: 14 Inden alt for længe 15
Sted: Nordjylland nærmere bestemt Hobro
Interresser: Computer, Badminton, Xbox, Lego, Mad og Venner
Minecraft erfaring: Jeg har spillet den cracked version rimelig lang tid men fik mig endelig taget sammen til at anskaffe mig det ægte og så har jeg bygget rimlig gode ''monumenter'' sammen med mine venner
Hvor har du hørt om Crafters.dk fra: Jeg har om det fra mine venner Guidekiller, Atlasminkat, The_Real_Killer og Relgus.
Venner på serveren: Guidekiller, Atlasminkat, The_Real_Killer, Relgus og Jespermortensen
Hvorfor vil du joine serveren: Fordi at mine venner spiller på den, der er allerede bygget en masse fede ting derinde(set nogle ting over skulderen på nogle af mine venner) som man derved kan få en smule inspiration fra og fordi at jeg har hørt at der er et superfedt sammenhold derinde.
Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har læst både reglerne og FAQ'en, men hvis jeg bliver udspurgt om dem inde i MC og kan ikke kan svare på alle SPG'erne så er det ikke fordi at jeg ikke har læst dem så er det fordi at jeg ikke har en særlig god hukommelse, men jeg ved stadigvæk godt hvordan man skal opføre sig i et sundt society.
Hilsen Emil a.k.a Acidzombie
Min Ansøgning
- CptTomatoKing