malthes ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
coolmalthe7

malthes ansøgning

Post by coolmalthe7 »

Dit Navn: malte

Dit Minecraft Navn: coolmalthe7

Alder: 8

Sted: Nord falster

Interesser: spil,computer,være ud,musik,minecraft,Fodbold,se tv. :)

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i godt 2 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: fra mine venner de snakker om den hele tiden nogen gange er jeg med inde på serveren men jeg kan jo ikke bygge og det ville jeg gerne kunne.

Venner på serveren: (coolkasper99,cooldk,riisras,nicolaj11h,magnustg)

Hvorfor vil du joine vores server: det er en dansk server og jeg kunne godt tænke mig at komme ind og hygge mig med jer.

Mere om mig:som sagt hedder jeg malthe og i mine fri tid kan jeg godt lide og hygge mig med mine venner på min skole er der også mange der spiller minecraft to af dem ejer også en server men den er ikke så god den lagger hele tiden og det gør jeres ikke jeg kom til at opdatere min minecraft så jeg kan ikke komme ind på serveren lige nu og min far hjalp mig med at skrive min ansøgning. :)

Har du læst og forstået reglerne? ja det har jeg og de er gode fair :)
miscje

Re: malthes ansøgning

Post by miscje »

coolmalthe7 wrote:Dit Navn: malte

Dit Minecraft Navn: coolmalthe7

Alder: 8

Sted: Nord falster

Interesser: spil,computer,være ud,musik,minecraft,Fodbold,se tv. :)

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i godt 2 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: fra mine venner de snakker om den hele tiden nogen gange er jeg med inde på serveren men jeg kan jo ikke bygge og det ville jeg gerne kunne.

Venner på serveren: (coolkasper99,cooldk,riisras,nicolaj11h,magnustg)

Hvorfor vil du joine vores server: det er en dansk server og jeg kunne godt tænke mig at komme ind og hygge mig med jer.

Mere om mig:som sagt hedder jeg malthe og i mine fri tid kan jeg godt lide og hygge mig med mine venner på min skole er der også mange der spiller minecraft to af dem ejer også en server men den er ikke så god den lagger hele tiden og det gør jeres ikke jeg kom til at opdatere min minecraft så jeg kan ikke komme ind på serveren lige nu og min far hjalp mig med at skrive min ansøgning. :)

Har du læst og forstået reglerne? ja det har jeg og de er gode fair :)
Godkendt. Når serveren bliver opdateret (eller du får "neddateret") kan du få en test omkring reglerne.
You stay classy
Post Reply