demon1358's ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
dani383a
Posts: 3
Joined: 25 Oct 2011, 15:39

demon1358's ansøgning

Post by dani383a »

Mit navn er Mads

Mit Minecraft navn er demon1358

Jeg er 13 år gammel og er født d. 4 Januar.

Jeg bor i Aarhus.

Mine interesser er bl.a Cross, spil, Minecraft, computer og jeg kan også godt lide at opfinde.

Jeg har spillet Minecraft i ca. 1 år, men jeg har mest bare spillet singleplayer.

Jeg har hørt om Crafters.dk gennem dimmes og coalas, som også er i gang med at blive godkendt på Crafters.

Jeg har jo dimmes og coalas, som viste mig serveren, men ellers har jeg ikke nogen venner på Crafters.dk.

Jeg vil gerne joine Crafters.dk fordi jeg syntes at i har nogle fede konstruktioner, og jeg har også hørt at i har et godt sammenhold/venskab.

Ja, jeg har læst og fårstået reglerne.

Jeg håber at i vil have mig med på Crafters.dk ;)
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: demon1358's ansøgning

Post by miscje »

dani383a wrote:Mit navn er Mads

Mit Minecraft navn er demon1358

Jeg er 13 år gammel og er født d. 4 Januar.

Jeg bor i Aarhus.

Mine interesser er bl.a Cross, spil, Minecraft, computer og jeg kan også godt lide at opfinde.

Jeg har spillet Minecraft i ca. 1 år, men jeg har mest bare spillet singleplayer.

Jeg har hørt om Crafters.dk gennem dimmes og coalas, som også er i gang med at blive godkendt på Crafters.

Jeg har jo dimmes og coalas, som viste mig serveren, men ellers har jeg ikke nogen venner på Crafters.dk.

Jeg vil gerne joine Crafters.dk fordi jeg syntes at i har nogle fede konstruktioner, og jeg har også hørt at i har et godt sammenhold/venskab.

Ja, jeg har læst og fårstået reglerne.

Jeg håber at i vil have mig med på Crafters.dk ;)
Hvorfor har du ikke lavet din egen forumbruger?
You stay classy
User avatar
RLarsen
Posts: 405
Joined: 06 Nov 2010, 10:35

Re: demon1358's ansøgning

Post by RLarsen »

flyttet til afvist pga inaktivitet - du må lige give lyd fra dig hvis du skulle ske at vende tilbage
Image
Post Reply