Klage over Ban
- Jacob_Ringtved
Klage over Ban
Undskyld, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg har gjordt siden jeg er blevet banned? Så undskyld hvis jeg har gjordt noget forkert og vil virkelig gerne spille på serveren!
- kaffeluskeren
- Jacob_Ringtved
Re: Klage over Ban
Undskyld det var jeg ikke klar over. Jeg lover hvis jeg får en chance sker det aldrig igen
- FedeAnderzen
Ikke klar over at du tog noget fra en kiste der ikke var din ?Jacob_Ringtved wrote:Undskyld det var jeg ikke klar over. Jeg lover hvis jeg får en chance sker det aldrig igen
Jeg vil ikke lukke dig ind med den holdning og jeg tvivler på at de andre vil.
- Jacob_Ringtved
Jeg skulle tjekke sammen med mine venner om man kunne bygge. Det fandt vi så ud af man ikke kunne og så troede vi ikke det var nogens og derfor beholdte vi det. Nemlig fordi den lå inden for spawn I må meget undskylde det og det sker som sagt ikke igen
- FedeAnderzen
Nej det sker ikke igen for jeg lukker dig ikke ind.Jacob_Ringtved wrote:Jeg skulle tjekke sammen med mine venner om man kunne bygge. Det fandt vi så ud af man ikke kunne og så troede vi ikke det var nogens og derfor beholdte vi det. Nemlig fordi den lå inden for spawn I må meget undskylde det og det sker som sagt ikke igen