Hjemme igen.

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
PennisPuff

Hjemme igen.

Post by PennisPuff »

så er man hjemme fra Bruxelles igen :)
jeg har taget nogle billeder af bygningerne i Bruxelles og Brügge, og jeg kan sagtens skaffe flere :) så hvis folk mener at de mangler inspiration kunne jeg ligge nogle billeder ind på siden her.
i Belgien går man meget op i facader og folk får penge for ikke at ændre deres facader, så det kan være lidt old fashion i dele af byen, dog med masser af mønstre og de rigere bygninger med bladguld ;)

jeg blev fascineret af Atomium, en jern krystal molekyle, som er forstørret mange millioner gange op så den er 102 m høj, hver kugle er 18 i diameter og vejer ca. 18 ton (mener jeg).
inden i den er der lavet små konstruktioner af papir, pap og andet små materialer, og konstruktionerne skal forestille alle verdens udstillingerne :)

PennisPuff the turist :lol:
Zirtel

Re: Hjemme igen.

Post by Zirtel »

Var selv i Bruxelles på studietur tidligere i år. Og var også oppe i Atomium, bestemt en fed oplevelse. Verdens hurtigste elevator (var det engang).

Og hvis du har en smag for øl (som under tegnet) er det en by du aldrig bliver træt af :D
Image
PennisPuff

Re: Hjemme igen.

Post by PennisPuff »

Zirtel wrote:Var selv i Bruxelles på studietur tidligere i år. Og var også oppe i Atomium, bestemt en fed oplevelse. Verdens hurtigste elevator (var det engang).

Og hvis du har en smag for øl (som under tegnet) er det en by du aldrig bliver træt af :D
Er desvære ikke den store øl elsker dog var vi i brugge for at smage, høre og se hvordan man laver øl og hvordan det smager. det var belgiens eneste bryggeri med en nyere metode så du undgår bakteriere, de lavede special øl med: 6%, 7,5%, 9% og 11% :) man kunne få et gratis glas. Jeg smagte det men det var ikke noget for mig;) købte dog en 6-pack. Smagte du så også deres vafler og chokolade ? Jeg var nemlig også på et chokoladeri hvor vi fik gratis chokolade lavet på den gamle måde så chokoladen kun kunne holde 2 uger ;)
Post Reply