Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by Marcus007363 »

Kære Jule og Xcanner næsten lige siden at 1.2.3 kom ud har jeg holdt verdens fedeste seed hemmeligt men nu vil jeg gerne fortælle min historie. I lang tid har jeg været fan af en youtube gamer ved navn PEWDIEPIE!! :)
Og han spiller happy wheels.
En af de første dage når 1.2.3 kommer ud vælger jeg at bruge en af hans berømte sætninger når han spiller med irresponsible "i dont care" og bruger det som et seed i 1.2.3.
Her ender jeg med at spawne i det mest sygeste/fedeste/awesome world ever.
EN GIGANTISK JUNGLE NÆSTEN LIGE VED SIDEN AF ET MUSHROOM BIOME!!!!
Jeg er så glad og vælger at holde det hemmeligt indtil idag...
For idag opdager jeg denne video som antvenom har lavet.
http://www.youtube.com/watch?v=MizWc16c ... AAAAAAACAA

Og nu hvor andre folk har opdaget det (ved ikke om jeg er den første og tror det heller ikke i skal ikke tro jeg prøver at tage æren på den made jeg skriver) vælger jeg nu at vise det frem og så synes jeg at det kunne være et awesome seed for adv world når serveren kommer op på 1.2.3 og derfor vil jeg vide om det kunne være muligt.

Kort sagt "i dont care" er et awesome seed og jeg vil vide om det er muligt om sætte det seed på adv world i 1.2.3?
(y)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by julemand101 »

Vi kan da se på det men vil ikke love noget. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:Vi kan da se på det men vil ikke love noget. ;)
Fedt
(y)
User avatar
gbl11
Posts: 51
Joined: 10 Aug 2011, 16:43

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by gbl11 »

Det ville jeg da lige prøve, når jeg kan opdatere;-) tak for tippet!
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2063
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by FedeAnderzen »

Hvis man i forvejen kender seed, kan man vel snyde ved at finde ting som spawnere eller strongholds i sin singleplayer og så rende rundt efter koordinater når vi opdaterer.

Der er sikkert allerede nogen der er i gang, små snydepelse...
Image
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by bobiboblolo »

FedeAnderzen wrote:Hvis man i forvejen kender seed, kan man vel snyde ved at finde ting som spawnere eller strongholds i sin singleplayer og så rende rundt efter koordinater når vi opdaterer.

Der er sikkert allerede nogen der er i gang, små snydepelse...
Seed står allerede når man trykker f3?
Image
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by Casper98dk »

FedeAnderzen wrote:Hvis man i forvejen kender seed, kan man vel snyde ved at finde ting som spawnere eller strongholds i sin singleplayer og så rende rundt efter koordinater når vi opdaterer.

Der er sikkert allerede nogen der er i gang, små snydepelse...
Det vil kunne ses som en hvilken som helst anden form for Xray, så det kan i jo ligeså let gøre noget ved som hvis de bruger faktiske Xray mods.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by Ch0x »

Tror det Fede mener er, at man kan forberede sig FØR mappet kommer, og rende ud og finde det hele med det samme når vi opdaterer.

Casper98dk wrote:
FedeAnderzen wrote:Hvis man i forvejen kender seed, kan man vel snyde ved at finde ting som spawnere eller strongholds i sin singleplayer og så rende rundt efter koordinater når vi opdaterer.

Der er sikkert allerede nogen der er i gang, små snydepelse...
Det vil kunne ses som en hvilken som helst anden form for Xray, så det kan i jo ligeså let gøre noget ved som hvis de bruger faktiske Xray mods.
WRONG.
Man kan sagtens gå ind i singleplayer og finde f.eks. ti gode crevices med masser af resourcer, og så gå direkte hen til dem på serveren, når vi opdaterer. Hvordan er det lige, at det skal kunne spottes som x-ray?

Mht til det seed der, synes jeg også det ser ret fedt ud. Det eneste problem er selvfølgelig det som Fede nævner.
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by bobiboblolo »

Ch0x wrote:WRONG.
Man kan sagtens gå ind i singleplayer og finde f.eks. ti gode crevices med masser af resourcer, og så gå direkte hen til dem på serveren, når vi opdaterer. Hvordan er det lige, at det skal kunne spottes som x-ray?
Gøre som i gør nu? kigge på personer der har været specielt "heldige," men det vil sikkert være en del sværere at finde dem en folk der bare bruger x-ray.
Last edited by bobiboblolo on 12 Mar 2012, 20:59, edited 1 time in total.
Image
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Anbefaling til seed 1.2.3 (adv)

Post by Ch0x »

bobiboblolo wrote:
Ch0x wrote:WRONG.
Man kan sagtens gå ind i singleplayer og finde f.eks. ti gode crevices med masser af resourcer, og så gå direkte hen til dem på serveren, når vi opdaterer. Hvordan er det lige, at det skal kunne spottes som x-ray?
Gøre som i gør nu? kigge på personer der har været specielt "heldige," men det vil sikkert være en del sværere at finde dem en folk der bare bruger x-ray.
En meget stor del af arbejdet bag en x-ray sag ligger i, at tjekke vedkommendes minegange. Det kan være svært hvis der ikke er nogle, som f.eks. ved en crevice. Man kan gå direkte hen til den, og der sidder masser af materialer udad til. I sådan et tilfælde vil der ikke være noget konkret som vi kan kigge på, vi kan blot have en idé om at de har fundet for mange ressourcer.
Post Reply