Mogger15 ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mobber15

Mogger15 ansøgning

Post by mobber15 »

Dit Navn: Tobias

Dit Minecraft Navn: Mogger15

Alder: 16

Sted: Jylland

Interesser: Spiller meget computer i min fritid og bruger også meget tid på at ro. Jeg går til roning sammen med AndersPFisher som også har ansøgt herinde idag. Fodbold er min ynglingsting, og kommer liiiige over Minecraft på min ynglingsliste. Går på førsteholdet så træner også ret ofte. Spiller også meget playstation, men her er det dog mest Call of Duty - MW3. Jeg er i tiende prestige, så jeg er da lidt af en nørd :P

Når jeg ikke bruger tid på overstående, sover, skider eller står jeg i vejen.. - ej, så bruger jeg det sidste på venner og familie. jeg har 3 søskende så der er altid noget at lave :D

Minecraft erfaring: Jeps, ved sku ikke helt hvor længe, men vel et halvt til et helt år siden jeg købte min account. Jeg har dog holdt en hel del pauser, men er så startet nu her igen.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Igennem ven.

Venner på serveren? Martin_man (AndersPFisher hvis han bliver accepteret)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi den er meget tiltalende med alle de gode ting der står på bla. Forum. Specielt hele idéen om at alle er lige og der ikke ses igennem fingerne når der er nogen der hacker.

Har du læst og forstået reglerne? jeps.
martinman

Re: Mogger15 ansøgning

Post by martinman »

I can confirm that :P
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Godkendt, kom ind på serveren og få en test :)
/kaffe
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
Post Reply