Crafters Ansøgning :D

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
chrisdk
Posts: 1
Joined: 28 Feb 2012, 20:34

Crafters Ansøgning :D

Post by chrisdk »

Navn: Chris

online id: Chrisdk

Alder: 17

Bo sted: Odense SØ

hoppier: computer, ps3, nintendo, psp, xbox,

spil: modern warefaer, minecraft, css, fifa, runescape og alle mulige andre spil :D

Minecraft erfaring:

crafters.dk: har læst om jer på en hjemme side :D

Minecraft erfaring: har spillet siden den første beta kom ud :D

kendskab til servern: jeg kender ingen på servern men servern lød til at være en god en så spurgte min ven om han ville være med til at ansøge :D

Hvorfor jeg vil joine server: jeg læst om servern og den lød til at være en god en :D

Cheats: jeg er en af dem der går mod cheating jeg syntes ikke det hører hjemme, kan bedre lide at spille et spil helt rent!. jeg har læst jeres regner og er 100% in forstået med jeres regler! :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Crafters Ansøgning :D

Post by FedeAnderzen »

chrisdk wrote:Navn: Chris

online id: Chrisdk

Alder: 17

Bo sted: Odense SØ

hoppier: computer, ps3, nintendo, psp, xbox,

spil: modern warefaer, minecraft, css, fifa, runescape og alle mulige andre spil :D

Minecraft erfaring:

crafters.dk: har læst om jer på en hjemme side :D

Minecraft erfaring: har spillet siden den første beta kom ud :D

kendskab til servern: jeg kender ingen på servern men servern lød til at være en god en så spurgte min ven om han ville være med til at ansøge :D

Hvorfor jeg vil joine server: jeg læst om servern og den lød til at være en god en :D

Cheats: jeg er en af dem der går mod cheating jeg syntes ikke det hører hjemme, kan bedre lide at spille et spil helt rent!. jeg har læst jeres regner og er 100% in forstået med jeres regler! :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk


Hvor har du spillet før og hvad har du bygget ? Smid det på så tror jeg den er der.
Image
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Crafters Ansøgning :D

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply