Ansøgning om adgang til server

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
oliverkp
Posts: 3
Joined: 16 Mar 2012, 18:24

Ansøgning om adgang til server

Post by oliverkp »

Hej jeg hedder Oliver og er 8 år.
Jeg elsker Minecraft og spiller så tit jeg kan få lov.
Men jeg savner at spille med andre og vil derfor gerne optages i en server.
Det er naturligvis min far som skriver dette og han har forklaret mig regelerne.
Jeg synes at crafters.dk er en sej server med gode regeler.
Jeg håber jeg kan få lov at være med.
VH
Oliver (og hans far)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning om adgang til server

Post by FedeAnderzen »

oliverkp wrote:Hej jeg hedder Oliver og er 8 år.
Jeg elsker Minecraft og spiller så tit jeg kan få lov.
Men jeg savner at spille med andre og vil derfor gerne optages i en server.
Det er naturligvis min far som skriver dette og han har forklaret mig regelerne.
Jeg synes at crafters.dk er en sej server med gode regeler.
Jeg håber jeg kan få lov at være med.
VH
Oliver (og hans far)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
oliverkp
Posts: 3
Joined: 16 Mar 2012, 18:24

Re: Ansøgning om adgang til server

Post by oliverkp »

Navn: Oliver
Minecraft Navn: oliverkp
Alder: 8
Sted: Djursland
Interesser: Computerspil og andre spil, især minecraft, Lego, fodbold
Erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. et år. Mest single player både creative og survival mode, men har også været på et par servere.
Jeg fandt crafters.dk på minecraft.dk, hvor jeg søgte efter gode danske servere.
Jeg har endnu ingen venner på serveren, men håber snart at få det :)
Jeg vil genne vær med i jeres server, da jeg synes der bygges super fede og flotte ting. Det er en fredelig server med gode regler og jeg håber I håndhæver dem strengt. Jeg glæder mig til at bygge nogle flotte ting.
Min far har læst regelerne for mig og sikret at jeg har forstået dem. Han vil holde øje med hvad jeg laver. Jeg må kun spille når han giver mig lov.
Jeg har været på en server hvor andre slog mig og tog mine ting. Det kunne jeg ikke lide. Jeg vil hellere bygge seje ting og få venner.

VH
Oliver (og hans far)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning om adgang til server

Post by FedeAnderzen »

oliverkp wrote:Navn: Oliver
Minecraft Navn: oliverkp
Alder: 8
Sted: Djursland
Interesser: Computerspil og andre spil, især minecraft, Lego, fodbold
Erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. et år. Mest single player både creative og survival mode, men har også været på et par servere.
Jeg fandt crafters.dk på minecraft.dk, hvor jeg søgte efter gode danske servere.
Jeg har endnu ingen venner på serveren, men håber snart at få det :)
Jeg vil genne vær med i jeres server, da jeg synes der bygges super fede og flotte ting. Det er en fredelig server med gode regler og jeg håber I håndhæver dem strengt. Jeg glæder mig til at bygge nogle flotte ting.
Min far har læst regelerne for mig og sikret at jeg har forstået dem. Han vil holde øje med hvad jeg laver. Jeg må kun spille når han giver mig lov.
Jeg har været på en server hvor andre slog mig og tog mine ting. Det kunne jeg ikke lide. Jeg vil hellere bygge seje ting og få venner.

VH
Oliver (og hans far)
Klart bedre og det lader til i har snakket lidt om hvordan man opfører sig ordentligt. VI lukker ikke mange ind i din aldersgruppe netop fordi at børn i den størrelse sjældent har modenheden til at tænke over konsekvenserne af deres handlinger, de kommer ofte til at tage ting der ikke er deres.
Men såfremt din far er der til at se efter hvad du går og laver har jeg ikke noget problem med at give dig en chance for at bevise at du kan begå dig på crafters. Det er jo ikke værre end jeg kan smide dig ud igen hvis det ikke går :lol:

Ansøgningen er accepteret kom ind og bliv testet når du kan reglerne.
Image
User avatar
oliverkp
Posts: 3
Joined: 16 Mar 2012, 18:24

Re: Ansøgning om adgang til server

Post by oliverkp »

Mange tak, jeg skal nok opføre mig ordentligt, vi ses derinde :D
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning om adgang til server

Post by miscje »

Inaktiv
You stay classy
Post Reply