Mart800e

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mart800e
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2012, 14:57

Mart800e

Post by mart800e »

mit navn er : martin

jeg er 13 år

på minecraft: mart800e

jeg har hørt om serven på dinomark.dk

jeg har haft minecrat i 2 år 6 md
:)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Mart800e

Post by FedeAnderzen »

mart800e wrote:mit navn er : martin

jeg er 13 år

på minecraft: mart800e

jeg har hørt om serven på dinomark.dk

jeg har haft minecrat i 2 år 6 md
:)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

Den er alt for kort, den siger jo næsten intet om dig som person, hvordan skal jeg kunne bedømme din modenhed ud fra de informationer du har givet mig ?

Hvis du mangler ideer til hvad du skal skrive er der et ansøgningseksempel du kan læse, du kan også se på nogle af de ansøgninger der ligger i acceteret eller vip, men du skal ikke kopiere dem. Det vil nok også være en god ide om du læste den tråd der hedder "Læs mig først"
Image
User avatar
mart800e
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2012, 14:57

Mart800e

Post by mart800e »

Mit Navn: Martin

Mit minecraft navn: mart800e

Alder:13

Sted: Midtjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft og sport

Minecraft erfaring: jeg har spillet på mange minecraft server hvor har fåde lave en masse flot byginger og har været med til at bygge to server op :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt serveren på nettet under "minecraft server"

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har været inde på serven i et par dage nu og der er god sammenhold og det virker som en god server for mig og den er dansk :)

Læst reglerne: ja Læst og forstået.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Mart800e

Post by FedeAnderzen »

mart800e wrote:Mit Navn: Martin

Mit minecraft navn: mart800e

Alder:13

Sted: Midtjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft og sport

Minecraft erfaring: jeg har spillet på mange minecraft server hvor har fåde lave en masse flot byginger og har været med til at bygge to server op :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt serveren på nettet under "minecraft server"

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har været inde på serven i et par dage nu og der er god sammenhold og det virker som en god server for mig og den er dansk :)

Læst reglerne: ja Læst og forstået.
Smid lige lidt mere på om dig selv, så er den der.
Image
Post Reply