Mit navn: Emiel Louis.
Mit ingame minecraft navn: Emiellouis.
Alder: jeg er 15 år gammel (født 21 november 1996).
Mine Interesser: Jeg kan godt lide at spille computerspil som for eksempel: The Elder Scrolls: V Skyrim, Terraria, World Of Warcraft, League Of Legends og selvfølgelig Minecraft
Min Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i cirka 1,5 år og jeg kan rigtigt godt lide det. Min yndlings ting i Minecraft er at bygge, jeg bygger både store og små ting. Jeg har prøvet at spille både single- og multiplayer og crafters var klart min yndlings server .
Jeg hørte om crafters gennem en skolekammerat (Relgus) som blev ved med at snakke om crafters og om hvor fed en server crafters er.
Jeg ved ikke om de stadigvæk spiller men jeg kender: Relgus, Mrtovgaard3, Mrkrasbastian, Nikkefisken og en der hedder Michael med en masse tal bagved sit navn.
Jeg kunne godt tænke mig at joine fordi at crafters bare er den bedste multiplayer server jeg nogensinde har spillet på, jeg kan godt lide jeres community og jeg synes at admins er retfærdige og jeg kan godt lide de mange forskellige muligheder der er med de forskellige worlds.
Jeg har læst jeres regler og jeg synes at de er let forståelige, retfærdige og egentlig ret logiske.
Må jeg godt joine igen?
- julemand101
Re: Må jeg godt joine igen?
Godkendt, jeg unbanner dig således du kan komme ind og høres i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.