Tyveri Nyklage

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Scrollzz

Re: Tyveri Nyklage

Post by Scrollzz »

julemand101 wrote:
sebastianD12 wrote:ja men mange tak fede for at du bannede mig og tak jule fordi jeg ikke kan komme ind mere tak for at jeg har missted så mange timer inde på serveren og missted 64 dia blocke.
Og tak fordi du har medført at vi har måtte bruge flere timer på dine regelbrud, undersøgelser samt rollbacks. :?
God pointe Jule :D
sebastianD12

Post by sebastianD12 »

Jule tænk på hvis det var dig selv der blev banned hvor ked af det vil du så ikke være
julemand101

Post by julemand101 »

sebastianD12 wrote:Jule tænk på hvis det var dig selv der blev banned hvor ked af det vil du så ikke være
Selvfølgelig vil jeg da blive træt af det men jeg ved også hvor meget arbejde der ligger bag det at undersøge folk om ban dem. Det er dødkedeligt at foretage den slags undersøgelser og derfor sætter jeg pris på at jeg er blevet banned for på den måde at undgå at de admins og moderatorer skal spilde mere tid på mig. Desuden ville jeg så højst sandsynligt finde mig en anden server hvor jeg kan være med til at skabe et godt community.

Men helt ærligt. Du kender jo reglerne, du ved hvornår du bryder dem og du ved hvad konsekvenserne er herinde. Hvordan kan du så på nogen måde være i tvivl om at den handling du foretager dig også har en konsekvens? Folk begår dumheder men du har altså lavet alt for mange herinde på serveren til at vi gider spilde mere tid på dig. At unban folk handler om at foretage et valg om vi skal åbne op for en ny bruger og give ham en chance eller unban en bruger der har brudt reglerne flere gange og endnu engang tuder om at komme ind igen.

At du så begynder at tro at din vinkel på sagen er den eneste rigtige gør det ikke bedre. Dit statement om at vi skal tænke på hvor meget tid du har brugt inde på serveren er viser jo at du ikke kan sætte dig ind i andres synsvinkel. VI er helt klart over at når vi banner en spiller så vil det være en meget stor straf fordi spilleren har brugt meget tid herinde. Omvendt set så har vi admins og moderatorer måtte bruge temmelig meget af vores tid på at finde regelbrydere som dig. Hvis alle på serveren opførte sig pænt var det meget nemt men når der er typer som dig inde på serveren der ødelægger det for andre kan vi ikke andet end at smide dem ud og derved håbe at vi kan nøjes med mindre arbejde.

Der er en årsag til at nogen MInecraft servere har succes og andre kører af røv. Tænk lige over hvorfor Crafters.dk netop er den slags server som du finder bedst og tænk så lige over hvordan dine egne handlinger passer ind i sådan en server. Jeg vil gætte på at du selv sætter pris på at Crafters.dk er en server med så få regelbrydere og det gør det så bare tragisk at tænke på at du selv vælger at bryde reglerne så mange gange. :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
sebastianD12

Post by sebastianD12 »

Jeg vil bare virkelig gerne ind på serveren og jeg ved godt jeg har dummet mig og jeg mener nu ikke at jeg kun ser det fra min sinsvinkel hvis jeg gør er det jo fordi jeg er ked af det lige nu og vil bare gerne ind igen. Hvis jeg kunne komme ind igen kunne du jo give mig en change mere og hvis jeg gør en ting banne mig helt for serveren uden jeg skriver noget til jer.

Hvis jeg bare fik den ene change vil jeg være meget glad for at du vil give mig den og hvis ikke så vil jeg ikke selvfølgelig. Men hvis jeg kunne ville jeg gerne ingen jeg blev banned have sagt at jeg have taget noget hvis jeg kunne huske jeg havde ved godt at det var meget meget dumt af mig og jeg vil aldrig gøre det igen. Men kan jeg ikke bare få en sidste change jeg vil gerne have en test i reglerne hvis det er og jail. men jeg vil bare gerne unbannes
julemand101

Post by julemand101 »

sebastianD12 wrote:Jeg vil bare virkelig gerne ind på serveren og jeg ved godt jeg har dummet mig og jeg mener nu ikke at jeg kun ser det fra min sinsvinkel hvis jeg gør er det jo fordi jeg er ked af det lige nu og vil bare gerne ind igen. Hvis jeg kunne komme ind igen kunne du jo give mig en change mere og hvis jeg gør en ting banne mig helt for serveren uden jeg skriver noget til jer.

Hvis jeg bare fik den ene change vil jeg være meget glad for at du vil give mig den og hvis ikke så vil jeg ikke selvfølgelig. Men hvis jeg kunne ville jeg gerne ingen jeg blev banned have sagt at jeg have taget noget hvis jeg kunne huske jeg havde ved godt at det var meget meget dumt af mig og jeg vil aldrig gøre det igen. Men kan jeg ikke bare få en sidste change jeg vil gerne have en test i reglerne hvis det er og jail. men jeg vil bare gerne unbannes
Du får ikke flere chancer herinde. Jeg kunne forstå hvis det var første gang du havde lavet et regelbrud men du har jo brudt reglerne gentagende gange og fået nye chancer. Det hjalp jo åbenbart ikke de andre gange så jeg stoler ikke på dig længere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
sebastianD12

Post by sebastianD12 »

Jeg har brugt reglen er jeg med på men da jeg har lavet noget lort fik jeg ikke noget så gjorde jeg det igen og så fik jeg noget og noget for det jeg har gjort for lang tid siden. Jeg har jo ikke lige gjort det der med at tage 32 stone og hvis jeg have var det noget andet lige nu er det eneste jeg håber er at jeg for bare en change til bare en lille change til :|
julemand101

Post by julemand101 »

sebastianD12 wrote:Jeg har brugt reglen er jeg med på men da jeg har lavet noget lort fik jeg ikke noget så gjorde jeg det igen og så fik jeg noget og noget for det jeg har gjort for lang tid siden. Jeg har jo ikke lige gjort det der med at tage 32 stone og hvis jeg have var det noget andet lige nu er det eneste jeg håber er at jeg for bare en change til bare en lille change til :|
Hvilken del af "ikke flere chancer" var det du ikke forstod? Vi er ikke en server hvor personer kan plage sig til ekstra chancer (faktisk har det den modsatte effekt). Derimod kan vi godt give en ekstra chance hvis en person respekterer at han bør straffes og lader værd med at plage hver anden dag. Hvis personen så spørger pænt efter 1-2 måneder kan det være vi ser mildere på det og finder en løsning.

Men den chance får du ikke engang nu efter alt det her plageri og forsøg på at ændre vores mening. Du virker netop som den type mennesker jeg hader allermest. Nemlig den type der tror at hvis der sker noget trælst kan man bare undskylde og plage indtil personen tilgiver dig. Jeg er derimod ikke typen der giver efter pga. den her slags plageri og så du får intet ud af at konstant skrive herinde (og slet ikke efter at jeg har slået fast at du ikke får flere chancer).

Så i stedet for at forsøge at få tilgivelse og unban fra os så find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der. Brug dine erfaringer som en lektie for livet og brug det til at forstå at ikke alle handlinger kan fortrydes med plageri og undskyldninger! ;)
Post Reply