Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Simon_HJ

Ansøgning

Post by Simon_HJ »

Dit Navn: Simon :)

Dit Minecraft Navn: Simon_HJ

Alder: 13

Sted: Mitdjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow og mange andre spil, så kan jeg også godt lide at dyrke sport fx. fodbold :)

Minecraft erfaring: Jeg er nybegynder men jeg har en god ven, MarkusGK og hvis der er noget jeg ikke ved spørger jeg MarkusGk så jeg ikke kommer til at gøre noget dumt.

Venner på serveren? MarkusGK

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den er mega fed og jeg har hørt fra min ven at det er en god server + så kan jeg spille sammen med mine venner jeg vil også join serveren for det ser ud til at være en god server og der er ikke noget der er dårligt i serveren og jeg syntes det er nogle gode regler nogle der er i serveren for jeg gider ikke server der ik gøre noget ud af dem. Og det jeg også godt kan lide at jeg kun har hør godt om serveren og ikke dårligt. ;)

Har du læst og forstået reglerne? Jep, jeg har læst og forstået og jeg har læst det mange gange for jeg vil ikke lave noget dumt for det gider jeg ikke og tages for + det er nogle gode regler, og så kan jeg også bedre huske reglerne når jeg har læst dem mange gange

jeg vil også join serveren for det ser ud til at være en god server og der er ikke noget der er dårligt i serveren. ;) :)

Hilsen Simon_HJ/Simon
FedeAnderzen

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Mange gentagelser og en del slikken bagi :lol: Men jeg siger ja, du kan komme ind på serveren og blive testet så snart du kan alle reglerne.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

2 fejl i testen kan få ny imorgen.
Image
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Har testet Simon_HJ og promoted.
/kaffe
Post Reply