Forslag til Crafters.dk rank system.
- Relgus
Re: Forslag til Crafters.dk rank system.
han skriver at nogen mods logger på udenfor primetime der er ikke nogen primetime
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Kofodz
Der er da klart flest på mellem 15-21 Hvor folk har fri for skole, men skal tidligt i seng fordi de skal i skole næste dag? Det jo ikke primetime efter kl 23, på en hverdag hvor nogle mods vælger at logge på.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- Relgus
why ? der kan da godt være folk på om aften
- Relgus
- Kofodz
de 5 mennesker det spiller "hele natten" er jo intet i forhold til de, nogle gange 45 mennesker der spiller om dagen, det kan du vel se ?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- Relgus
så de 5 mennesker har ikke ret til en mod ? jeg ville sige at der næsten altid er en mod på som kan og ville hjælpe
- FedeAnderzen
Jeg tror det Kofodz prøver at sige er at der sjældent er brug for at få godkendt ansøgninger eller test af defaults om natten i hverdagene, dem der spiller der kan som regel klare sig selv.mallar wrote:så de 5 mennesker har ikke ret til en mod ? jeg ville sige at der næsten altid er en mod på som kan og ville hjælpe
- thomaskaufi
som der allerede er blevet skrevet, så er dem der spiller om natten meget ældre, og kan derfor somregel løse problemer selv, eller opføre sig ordentligt over for hinanden (hvis det var det du mente)
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- Kachuu
Har ikke noget svar til dette da det er ulæseligt.mallar wrote:hvad mener du med primetime det er der da ikke der næsten altid brug for en mod så jeg ser ikke nogen grund til at sige at de logger på uden for primetime
Som Kofodz skriver så den normale primetime ligger fra 15.00-21.00, med primetime mener jeg der hvor der er flest folk på, hvor skoler osv er ovre. Man skal forstå primetime som den periode om dagen hvor der er flest online.mallar wrote:han skriver at nogen mods logger på udenfor primetime der er ikke nogen primetime
mallar wrote:why ? der kan da godt være folk på om aften
Ja der kan sagtens være folk på om natten, men at der er nogle få online om natten betyder ikke det er primetime.mallar wrote:eller natten
Hvis du læste så har dette ikke noget med folkene om natten at gøre, det er en mulighed for moderators som er mentalt færdige med at være moderators. Mit forslag giver dem en mulighed at træde tilbage og stadig have nogle benefits som VIPs ikke har. Det skal dog nævnes når de træder tilbage vil deres tidligere status være ligemeget.mallar wrote:så de 5 mennesker har ikke ret til en mod ? jeg ville sige at der næsten altid er en mod på som kan og ville hjælpe
Du skriver der som altid er en mod som vil hjælpe, dette er også sandt. Men er det ikke altid de samme moderators som vil hjælpe ? som jeg skriver i mit allerførste indlæg består moderator holdet som sådan pt. kun af 3-5 moderators som tager slæbet ingame. Hvad resten laver "behind the scenes" skal jeg ikke kunne sige, men inde på selve crafters.dk serveren arbejder kun en lille del af det 25 man store moderator hold.
Jeg vil forslå dig at læse hele forslaget igennem igen, dog har Xcanner allerede afvist forslaget så at skrive her er lidt som at sparke en død ko.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Relgus
jeg tror at vis en mod ville trække sig tilbage så skriver han til xcanner eller jule
men har tænkt lidt over det med primetime kan følge jer en lille del af vejen
men det er min mening
men har tænkt lidt over det med primetime kan følge jer en lille del af vejen
men det er min mening
Last edited by Relgus on 19 Mar 2012, 17:17, edited 1 time in total.