Mathisj119 invitation til server

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mathisj119
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2012, 20:56

Mathisj119 invitation til server

Post by mathisj119 »

Invitation til server.

Hej jeg hedder mathis, jeg har spillet minecrat i cirka 2 år, og jeg går i seng kl 11 hver dag. Jeg er 14 år gammel, og hver dag spiller jeg minecraft.
I spillet hedder jeg mathisj119 og i virkeligheden Mathis Johansen.
Jeg bor hjemme, og minecraft er en af de eneste spil jeg spiller, så jeg er på 5 timer hver dag.
Jeg arbejder som avisbud og er også aktiv.

Jeg interessere mig for håndbold og fodbold.
Selvom jeg spiller meget computer er jeg dog også social.

jeg er ikke den type som der ødelægger folks ting, men derimod vil jeg gerne hjælpe folk. Jeg kan godt lide at bygge store bygninger. Og jeg elsker og møde mange nye mennesker. Jeg er frisk på, at skype med mange nye menensker :)
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Mathisj119 invitation til server

Post by Ch0x »

mathisj119 wrote:Invitation til server.

Hej jeg hedder mathis, jeg har spillet minecrat i cirka 2 år, og jeg går i seng kl 11 hver dag. Jeg er 14 år gammel, og hver dag spiller jeg minecraft.
I spillet hedder jeg mathisj119 og i virkeligheden Mathis Johansen.
Jeg bor hjemme, og minecraft er en af de eneste spil jeg spiller, så jeg er på 5 timer hver dag.
Jeg arbejder som avisbud og er også aktiv.

Jeg interessere mig for håndbold og fodbold.
Selvom jeg spiller meget computer er jeg dog også social.

jeg er ikke den type som der ødelægger folks ting, men derimod vil jeg gerne hjælpe folk. Jeg kan godt lide at bygge store bygninger. Og jeg elsker og møde mange nye mennesker. Jeg er frisk på, at skype med mange nye menensker :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
mathisj119
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2012, 20:56

mathis sidste ansøgning

Post by mathisj119 »

Navn: Hej jeg hedder Mathis Johansen

Alder: Jeg er 14 år gammel og jeg bliver snart 15.

Interesser: Jeg interessere mig for at spille håndbold, og jeg spiller det 2 gange om ugen, ellers interessere jeg mig også for fodbold som og jeg også spiller 2 gange om ugen. Jeg er venner med nogle inde på servern, "unilev32 og anders566" Ellers interessere jeg mig for venner og familie.

Spil: Jeg spiller kun Minecraft og Lol. Ellers spiller jeg ikke noget, jeg har spillet Minecraft i snart 2 år. Og er en erfaren spiller.

Sprog: Jeg snakker godt engelsk, ellers er mit stærkeste sprog dansk, tysk snakker jeg også lidt.´

Spillere: Jeg kan godt lide at møde andre spillere jeg er frisk på skype, men folk jeg ikke kender, og jeg hiser mig ikke så nemt op. Jeg vil gerne møde mennesker, jeg vil også gerne være venner med nogle der inde på servern, og bygge huse med dem.

Andet: Jeg bor hjemme, jeg spiller minecraft dagligt. Ellers skyper jeg med mine venenr hver dag, og jeg er frisk på at skype med nogle andre. Jeg elsker og spille computer med mine venner, ellers elsker jeg også at være uden for. Jeg er en man kan stole på.

Musik: jeg ved godt det ikke er så vigtigt men jeg hører også musik, og interessere mig for det.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: mathis sidste ansøgning

Post by Ch0x »

Har du læst, forstået og accepteret vores regler?
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Mathisj119 invitation til server

Post by Ch0x »

Fejlede første test, kan komme ind til en ny om mindst 24 timer.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Mathisj119 invitation til server

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply