Jeg vil gerne købe en ny PC for ca. 4000-5000 kr. som skal kunne køre Minecraft på far og fancy og
Counter Strike: Source rimeligt godt .
Skal helst være bærbar men hvis der er en god stationary tar jeg da den
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Ch0x wrote:Så vidt jeg kan se, er der kun en 64GB SSD i. Jeg ville nok smide en 1-2TB WesternDigital i, eller noget i den stil - men det er alt efter behov.
Selvom 64 GB nok lige er i underkanten, så når man først har prøvet en SSD er der ingen vej tilbage
Ch0x wrote:Så vidt jeg kan se, er der kun en 64GB SSD i. Jeg ville nok smide en 1-2TB WesternDigital i, eller noget i den stil - men det er alt efter behov.
Selvom 64 GB nok lige er i underkanten, så når man først har prøvet en SSD er der ingen vej tilbage
True
faktisk har vi testet 2 ssd af oz vertex 3 serie i raid 0, på et gigabyte bundkort med 10ich controller, og der skrev/læste vi med 750mb/sek.
Det skal nævnes at med 3 stks, kan du komme en smule højre, men windows 7 kan ikke følge med, så du kan risikerer at den crasher. Testet og true