Command & Conquer Tiberium Alliances

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Relgus

Command & Conquer Tiberium Alliances

Post by Relgus »

hey der er kommet en beta op af Command & Conquer Tiberium Alliances 8-) så mads og jeg har lavet en Alliance som hedder CraftersDK :D så vis nogen spiller eller ville prøve beta så join os :D
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
CptTomatoKing

Re: Command & Conquer Tiberium Alliances

Post by CptTomatoKing »

Jeg troede ikke at EA ville synke så dybt at lave en browserbaseret version af C&C... Men som trofast C&C fan skulle man jo lige kikke på det.
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

Som C&C fan vælger jeg så ikke at gå over til latterlige web baseret spil og nægter at synke så dybt. EA skal ikke tro at jeg vil spille den slags. :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Sagde kun jeg kikkede på det i betaen... Ikke at jeg faktisk ville spille det når det bliver udgivet - det syntes jeg er det mindste man kan gøre for en spil serie de engang kunne finde ud af at lave..
Men det er nok det bedste browser mmo jeg længe har spillet (betyder stadig ikke at jeg er overdrevet imponeret over noget i det spil).
astro379

Post by astro379 »

jeg må sige at jeg finder det meget underholdene at spille indtil vidrere

og da jeg ikk er en C&C fanboy syndes jeg det ligner det meget godt heh ejh gas

har kun Spillet C&C på xbox og der fandt jeg det møg svært og skider irreterne fordi jeg ikk kunne styre mine tropper som i et stradegi spil på pc

men ka godt lide browser spil har spillet lidt af hvert f.x ikariam eller hva det hedder og spaceinvasion er bare nogle af de ting jeg har prøvet men går altid i defens mode er ikk så meget for at angribe heh kan bedre lide at farme råstoffer og handle eller bare opbygge en hær :mrgreen:
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Hvis du vil med i alliancen så skriv til relgus eller mig (vi skal hvis sende en invitation som du så skal godkende)
astro379

Post by astro379 »

007mads1 wrote:Hvis du vil med i alliancen så skriv til relgus eller mig (vi skal hvis sende en invitation som du så skal godkende)
Ja det vil jeg gerne har selv os forsøgt at sende en anmodning til jer der inde :)
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Zirtel

Post by Zirtel »

Prøvede det i 5 min, virker som en facebook udgave af travian :S byg noget klik for at samle resourcer. not my cup of tea.
Image
Relgus

Post by Relgus »

astro hvad hedder du der inde ?
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
astro379

Post by astro379 »

astrom
Post Reply