Som nogen måske ved, så arbejder ZX-Corp pt. på et nyt pvp event. Vi er ved at have det hele på plads (stor tak til dem som hjalp med udgravning til metro tilslutning). Så vi vil allerede begynde nu på at arrangere det på trods af at det ikke står helt klar. Jeg har derfor valgt at lave denne post for at i kan læse om hvordan det vil blive afholdt
Pigmen VS Creepers - #1
Praktiske info
Dato: xx/xx ikke fastsat men bliver en af de første weekender efter påske.
Placering: -974;1148 i normal world (bliver indstalleret metro)
Præmier: Æren indtil vidre
Regler
Banen: Kampen bliver afholdt i vores dertil indrettet bane. Banen er delt op i 3 afsnit, Creepers, pigmen og et neutralt sandområde.
Spillet går ud på at hvert hold har 3 dage (fredag til søndag) til at opbygge en base. Materialerne afhænger af hvad hold man er på. Pigmen bygger i netherbricks og lign. Creepers bygger i sten og sådan. Der udover må der bruges fakler, stiger, trædøre.
Basen skal indholde et udstyrsrum som også kommer til at fungere som respawn rum.
Der vil blive indstalleleret 2 leavers i hver base. hvis begge disse aktiveres samtidig vil holdets flamme blive slukket og holdet taber kampen. leaverne må gerne blive slukket igen. Det er derfor nødvendigt for det angribende hold at kontrollere begge leavers for at vinde.
Våben og udstyr. i hvert armory skal der stå X antal kister, som vil blive fyldt med våben, værktøj og armor af ZX-Corp. Egene våben, værktøj og armors må ikke medbringes.
Der vil være Jern armor, jernsværd, buer, pile, økser, minepicks og ladders i kisterne. Det må bruges på alle måder, dvs. at du gerne må angribe modstander holdets base og rive en væg ned eller sætte ladders på for at kunne kravle op over deres forsvar.
Der er ingen begrænsning (endnu) på hvor mange der vil være på hvert hold. Men for at det skal være fair vil vi prøve at fordele folk hvis det bliver ulige antal. Holdene skal selvfølgelig stille i skins inspireret af deres "nation". de behøver ikke være ens men skal holde temaet (pigmen eller creepers (ingen sjove farver creepers))
Pigmen VS Creepers - #1 (Nyt pvp event)
- Zirtel
Pigmen VS Creepers - #1 (Nyt pvp event)
Last edited by Zirtel on 26 Mar 2012, 22:17, edited 3 times in total.
- Zirtel
Re: Nyt pvp event.
Tilmelding
Tilmelding foregår her i tråden. Alle navne skal oplyses (dvs. ikke noget mig+2 på pigmen).
Man kan max tilmelde sig 3 af gangen, dvs. låse sig med to venner. Dette er for at gøre det nemmere at dele nogle fair teams
Pigmen (0):
Creepers (1):
Tobiashk
Tilmelding foregår her i tråden. Alle navne skal oplyses (dvs. ikke noget mig+2 på pigmen).
Man kan max tilmelde sig 3 af gangen, dvs. låse sig med to venner. Dette er for at gøre det nemmere at dele nogle fair teams
Pigmen (0):
Creepers (1):
Tobiashk
Last edited by Zirtel on 27 Mar 2012, 08:54, edited 5 times in total.
- Xuno
Shiiiiiiit, lyder som om at ZX corp søger jern Skulle nogen have noget til salg må I gerne kontakt mig ingame. (hold venligst denne tråd fri for handel)
Og selvfølgelig kommer det ikke kun til at være æren der står på spil, skal nok få gravet episke præmier frem til vinder holdet
Og selvfølgelig kommer det ikke kun til at være æren der står på spil, skal nok få gravet episke præmier frem til vinder holdet
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Casper98dk
jeg er sgu en gris!
BTW: add denne til positionen til arenaen, i bestemmer selv men synes det mangler: http://www.crafters.dk/worldmap/?worldn ... 5331398769
Skal jeg evt sende et billede af mit skin i en PM for at få det accepteret eller stoler i på os?
BTW: add denne til positionen til arenaen, i bestemmer selv men synes det mangler: http://www.crafters.dk/worldmap/?worldn ... 5331398769
Skal jeg evt sende et billede af mit skin i en PM for at få det accepteret eller stoler i på os?
- Xuno
Vi er stadig lige igang med at finde ud af hvordan vi gør det hele, kan godt være at man bare ender med at tilmelde sig og så laver vi holdene ud fra de ønsker der er omkring hvem man vil spille sammen med.
Det vigtige er jo bare at jeres skin er det rigtige når selv kampen kører, og hvis man ikke har det rigtige skin på så deltager man jo bare ikke før det er klaret. Hvis man er i tvivl om ens skin er godt nok smider man bare en link, så skal vi nok vurdere om det er godt nok.
Det vigtige er jo bare at jeres skin er det rigtige når selv kampen kører, og hvis man ikke har det rigtige skin på så deltager man jo bare ikke før det er klaret. Hvis man er i tvivl om ens skin er godt nok smider man bare en link, så skal vi nok vurdere om det er godt nok.
- Casper98dk
good. Når det bliver aktuelt håber jeg at holdene kan få et sted at diskutere, evt et text baseret, noget. Tekst baseret fordi at folk ikke altid er gode til at snakke og få noget konstruktivt ud af samtaler. Så kan man diskutere hvordan borgen/fortet/What.Ever osv, så det ikke bare bliver inproviseret.
Dette er bare en ide men dette kunne jeg godt tænke mig.
EDIT:
jo og nogle simple Qs håber jeg kan få nogle Aer:
-Bliver lava flow sat til? Dette ville give fede muligheder til defend.
-Bliver TNT skade tændt i området?
Men kan vi evt tage en snak på Mumble eller ingame på et tidspunkt har en masse ideer osv som i kan bruge eller lade være. Jeg er også meget villig til at hjælpe. Med alt men jeg gider sgu ikke noget simpelt slave arbejde.
EDIT:
Men kan vi evt tage en snak på Mumble eller ingame på et tidspunkt har en masse ideer osv som i kan bruge eller lade være. Jeg er også meget villig til at hjælpe. Med alt men jeg gider sgu ikke noget simpelt slave arbejde.
Last edited by Casper98dk on 26 Mar 2012, 15:34, edited 1 time in total.
- Xuno
God idé, skal se hvad vi kan finde ud afCasper98dk wrote:good. Når det bliver aktuelt håber jeg at holdene kan få et sted at diskutere, evt et text baseret, noget. Tekst baseret fordi at folk ikke altid er gode til at snakke og få noget konstruktivt ud af samtaler. Så kan man diskutere hvordan borgen/fortet/What.Ever osv, så det ikke bare bliver inproviseret.
- Casper98dk
jeg ved ikke om man kan få chat room eller lignende for en aften (eller få et subforum herinde som kun nogen kan komme ind på) men dette er ikke mit problem men jeresXuno wrote:God idé, skal se hvad vi kan finde ud afCasper98dk wrote:good. Når det bliver aktuelt håber jeg at holdene kan få et sted at diskutere, evt et text baseret, noget. Tekst baseret fordi at folk ikke altid er gode til at snakke og få noget konstruktivt ud af samtaler. Så kan man diskutere hvordan borgen/fortet/What.Ever osv, så det ikke bare bliver inproviseret.
- Casper98dk
EDIT: