Hejsa Jeg har valgt at ansøge her på Crafters.dk fordi at jeg har hørt rigtig meget godt om serveren
Dit Navn: Thomas W.
Dit Minecraft Navn: TheWitting
Alder: 14 år, men er moden af min alder
Sted: Sydjylland lige midt imellem Kolding og Esbjerg i en lille by ved navn Holsted
Interesser: Minecraft, guitar (Epiphone LP Studio), fumle rundt med højtalere (B&W 601 S2) og computere, venner, familie, badminton og skydning (salonriffel .22 Cal), så ja, der er lidt af hvert
Minecraft erfaring: Jeg købte minecraft for godt en lille måneds tid siden, men jeg har spillet Minecraft Classic rigtig meget før i tiden. Jeg skulle mene at jeg er godt erfaren i at bygge ting (Ikke altid lige pænt, men jeg skulle mene at det burde være til at holde ud at se på ). Jeg spiller for det meste Multiplayer, og hvis i vil kan jeg da godt uploade nogen af de ting jeg har bygget
Hvor har du hørt om crafters.dk: På Hardwareonline.dk gennem en del forskellige mennesker som har anbefalet jeres Server
Venner på serveren? Tjaah, jeg har ikke nogen endnu, men hvem ved, jeg håber da at jeg får mange venner derpå
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har skrevet denne ansøgning, netop pga. alle de folk som anbefaler denne server, samt at det folk har bygget ser meget fedt ud Jeg var på serveren for en lille time siden og jeg kan ikke sige andet, end at serveren er Awesome! Jeg har også tjekket worldmap ud, for at skabe et bedre overblik over de forskellige bygninger og områder, og jeg må indrømme at jeg blev meget overrasket. Positivt selvfølgelig
Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er læst op til flere gange og forstået
Well, det er så min ansøgning, Jeg håber at den kan bruges Og FYI så hader jeg griefers ligeså meget som i gør
Hvis der er andet så spørg bare
Peace out
-TheWitting
VIP ansøgning til Crafters.dk :)
- xcanner
Re: VIP ansøgning til Crafters.dk :)
Godkendt, kom ind på serveren og få en test på reglerne.
It's all about the community