Crafters.dk skifter til creative mode! [DROPPET!]
- Casper98dk
Re: Crafters.dk skifter til creative mode!
Det er så umuligt at spille med så meget lag...
-
Yes! man det er bare for FEDT man LOVE IT + Jeg har fødselsdag idag
- bobiboblolo
Du skal bare udenfor spawn.Casper98dk wrote:Det er så umuligt at spille med så meget lag...
- den_store_konge
Det skal vel ikke være sådan her hele dagen?.......
- bobiboblolo
Hele dagen, forhåbentlig hele livet? Det er jo det nye, ungerne Æl5k3r det.den_store_konge wrote:Det skal vel ikke være sådan her hele dagen?.......
- Casper98dk
Jeg kan ikke bevæge mig så hvordan jeg kommer der ud er et mysteriumbobiboblolo wrote:Du skal bare udenfor spawn.Casper98dk wrote:Det er så umuligt at spille med så meget lag...
Anyway hvordan kan du spørge om det skal være sådan hele dagen?
Det er da det nye og pigerne 6-10 år elsker det. Hvordan kan du tro de stopper nu med alt det fame de har
- Marcus007363
Føler mig lidt offendet af den sætning eftersom at jeg føler i relaterer til MLP og jeg er dog selv en brony ved godt det her er april fools men alligevel så er det ikke rartjulemand101 wrote: Minecraft4Poniez.net
Formålet er at henvende sig i større grad til unge piger og pretty-boys som vi desværre alt for længe har ignoreret.
(y)
- andreas1xd
Hold da kæft der fik jeg koldsved men så huskede jeg datoen
- julemand101
Bare rolig er selv bronie og jeg har haft det i tankerne da jeg i morges udtænkte designet på siden.Marcus007363 wrote:Føler mig lidt offendet af den sætning eftersom at jeg føler i relaterer til MLP og jeg er dog selv en brony ved godt det her er april fools men alligevel så er det ikke rartjulemand101 wrote: Minecraft4Poniez.net
Formålet er at henvende sig i større grad til unge piger og pretty-boys som vi desværre alt for længe har ignoreret.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Zaab1t
Sååå.. er der også mulighed for at logge på med min arto?..julemand101 wrote: Formålet er at henvende sig i større grad til unge piger og pretty-boys som vi desværre alt for længe har ignoreret.