Hjemmesiden??
- astro379
Re: Hjemmesiden??
Jeg syndes vi skulle have et World hvor der cat creativ mode hvor reglerne stadig galt så det hele ikk lagger som det gør nu
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Casper98dk
Det kan man ikke da folk ville kunne transportere ting frem og tilbageastro379 wrote:Jeg syndes vi skulle have et World hvor der cat creativ mode hvor reglerne stadig galt så det hele ikk lagger som det gør nu
-Casper
- bobiboblolo
Nej jeg mener MW har support så du ikke kan.Casper98dk wrote:Det kan man ikke da folk ville kunne transportere ting frem og tilbageastro379 wrote:Jeg syndes vi skulle have et World hvor der cat creativ mode hvor reglerne stadig galt så det hele ikk lagger som det gør nu
-Casper
- thomaskaufi
det har det. MW inventories hedder detbobiboblolo wrote:Nej jeg mener MW har support så du ikke kan.Casper98dk wrote:Det kan man ikke da folk ville kunne transportere ting frem og tilbageastro379 wrote:Jeg syndes vi skulle have et World hvor der cat creativ mode hvor reglerne stadig galt så det hele ikk lagger som det gør nu
-Casper
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- julemand101
Jeg synes i skal gå ind på serveren og se hvordan der ser ud. Umiddelbart er creative mode komplet vanvittigt og umuligt at administrere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- bobiboblolo
julemand101 wrote:Jeg synes i skal gå ind på serveren og se hvordan der ser ud. Umiddelbart er creative mode komplet vanvittigt og umuligt at administrere.
Kan man ikke slå tnt fra, og hvis man stadig smider de normale regler på opfører folk sig vel ordentligt. Men jeg synes ikke vi skal have et creative world, mange vil sikkert bygge nogle fede ting der og det ville være ærgerligt da jeg synes en stor del af serveren charme er at vi har skaffet det hele selv.
- thomaskaufi
so true!bobiboblolo wrote: jeg synes en stor del af serveren charme er at vi har skaffet det hele selv.
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- julemand101
Bare rolig vi får ikke kreative mode. Derfor leg med det så længe det varer .
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- kirkhammer
En ting er i hvert fald helt sikkert køn er vores "nye" server ikke!
The kirkhammer has spoken.