Ansøgning luma28

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
luma28
Posts: 1
Joined: 02 Apr 2012, 15:33

Ansøgning luma28

Post by luma28 »

Navn: Marie

Minecraft Navn: luma28

Alder: 11snart 12

Sted: Sydsjælland, Næstved

Interesser: Spil, computer, minecraft, håndbold og andre sjove ting

Minecraft erfaring: jeg spiller minecraft til daglig og hvis ikke så hygger jeg med familien. jeg har spillet minecraft i ca.2-3 år

Hvor har jeg hørt om crafters.dk: Gennem minecraft.dk server list

Venner på serveren? nej ingen

Hvorfor jeg vil joine jeres server: fordi at jeg gerne vil finde en sej ny server jeg kan bygge en masse på og at jeg vil have nogle flere venner at spille minecraft med. jeg har søgt efter en server jeg kan spille på i lang tid, og jeg håber at det er den her jeg kan spille på til daglig, istedet for at føle mig ensom i singleplayer.

Har jeg læst og forstået reglerne? ja det har jeg :D
Last edited by luma28 on 04 Apr 2012, 13:51, edited 1 time in total.
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: Ansøgning luma28

Post by fatKaizer »

luma28 wrote:Navn: Marie

Minecraft Navn: luma28

Alder: 11

Sted: Sydsjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, håndbold og andre sjove ting

Minecraft erfaring: jeg spiller minecraft til daglig og hvis ikke så hygger jeg med familien. jeg har spillet minecraft i ca.2-3 år

Hvor har jeg hørt om crafters.dk: Gennem minecraft.dk server list

Venner på serveren? nej ingen

Hvorfor jeg vil joine jeres server: fordi at jeg gerne vil finde en sej ny server og at jeg vil have nogle flere venner at spille minecraft med.

Har jeg læst og forstået reglerne? ja det har jeg :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning luma28

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply