godkende den fra rash1

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
rash1
Posts: 7
Joined: 30 Aug 2011, 14:32

godkende den fra rash1

Post by rash1 »

rigtige navn :arrow: Rasmus ;)

minecraft navn rash1 :P

alder 12 :!:

sted køge :mrgreen:

interesser skydespil minecraft sport pc historie minecraft igen :lol:

erfaring jeg er god til minecraft og lærenem spillet det i ca 2-3-4 år eller :arrow: 5

hørt om crafters.dk på minecraft server list :P

server venner jeg har igen venner men hvis den her server er god vil jeg fortælle mine venner om den :D

hvofor joine crafters.dk fordi jeg godt kan lide danske server :mrgreen: og jeg var engang på en server det gik fantasisk :D men så en dag kunne jeg ikke komme ind på den mere :cry: jeg fandt ud af den var hacket :o jeg kunne aldig komme ind på den igen :shock: jeg har søgt længe :roll: og så faldt jeg over jeres server alså ikke sådan faldt man kan ikke falde over en server :lol: alså jo men AGH :evil: lige meget jeg fandt jeres server 8-) jeg tror den er MEGET GOD :idea: og vil gerne joine den vil gerne hjælpe dem inde på servern :) forstår i jeg kan godt lide at hjælpe andre :arrow: og byge med andre :arrow: give ting de mangler til deres fx huse og andet ;) håber i godkernder :D den efter det min :? sidste cance for det så PLIZZZ godkend den :D og i vil opdage hvor hjælpsom jeg enlig er :D giv mig bare en cance :?: til at prøve og jeg vil ikke skuffe jer 8-) så jeg byger nok et hus langt fra der hvor der er byget for meget :idea: og hjælper hvis man har brug for det :roll:


kærlig hilsen rash1 som håber i vil godkende :roll:
Last edited by rash1 on 04 Apr 2012, 20:48, edited 1 time in total.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: 2 ansøgnig håber i vil godkende den fra rash1

Post by miscje »

Du har lavet to ansøgninger. Hvilken vil du have, vi skal vurdere..?
You stay classy
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: 2 ansøgnig håber i vil godkende den fra rash1

Post by miscje »

Ch0x wrote:
rash1 wrote:hej jeg er som sagt rash1 jeg er 12 år og er god at have hvis man vil have hjælp jeg vil nemlig gerne hjælpe alle dem jeg kan jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg ikke har nogen dansk god server mere den jeg var på blev uheldivis hacket jeg håber i kan hjælpe mig med det proplem jeg har ventet længe på en god dansk server efter det med servern jeg var på håber i vil godtage det

kærlig hilsen rash1
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: 2 ansøgnig håber i vil godkende den fra rash1

Post by miscje »

rash1 wrote:navn Rasmus
minecraft navn rash1
alder 12
sted køge
interesser skydespil minecraft sport pc historie minecraft igen XD
erfaring jeg er god til minecraft og lærenem spillet det i ca 2-3-4 år eller 5
hørt om crafters.dk på minecraft server list
server venner jeg har igen venner men hvis den her server er god vil jeg fortælle mine venner om den
hvofor joine crafters.dk fordi jeg godt kan lide danske server og jeg var engang på en server det gik fantasisk men så en dag kunne jeg ikke komme ind på den mere jeg fandt ud af den var hacket jeg kunne aldig komme ind på den igen jeg har søgt længe og så faldt jeg over jeres server alså ikke sådan faldt man kan ikke falde over en server alså jo men AGH lige meget jeg fandt jeres server tror den er MEGET GOD og vil gerne joine den vil gerne hjælpe dem inde på servern forstår i jeg kan godt lide at hjælpe andre

kærlig hilsen rash1 som håber i vil godkende
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: Læs nu ansøgningseksemplet igennem! Det er ikke bare noget vi skriver for at skrive noget. Der er en mening med det hele... Husk det er sidste chance nu.
You stay classy
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: godkende den fra rash1

Post by miscje »

Afvist
You stay classy
Post Reply