ville lige anbefale folk at gå ind og tilmelde sig betaen af dette spil så vi kan få det gennemtestet ordenligt.
http://www.brick-force.com/
Prøvede lige et hurtigt spil, og det var da meget sjovt, men synes ikke der var så meget om construction med, men kan være det er fordi der er flere forskellige gamemodes.
Ser dog ud til folk selv kan lave deres egne baner - Nuketown (fra Modern Warfare) ser f.eks meget sjov ud i blocks
så gogo - ind og tilmeld jer!
Brick Force - "Minecraft" First Person Shooter
- PennisPuff
Re: Brick Force - "Minecraft" First Person Shooter
Done for lang tid siden dog kan jeg ikk åbne min beta-key -.-
- RLarsen
jeg fik ikkke nogen beta key - jeg fik bare en mail hvor der stod jeg bare skulle logge på med den konto jeg oprettede da jeg skrev mig op til betaen.
Så prøv at download klienten og log ind
- Marcus007363
Der er problemer med uddelingen af beta-keys derfor skal i helst finde nogle giveaways af beta-keys tog mig selv tre hjemmesider før jeg fandt en åben hvor jeg fik den med det samme de er dog lukkede...
Og forresten (i hvert fald på min pc) der lagger det mere end mc dvs at mc ikke lagger ved mig men det gør Brick-Force.
GOOD LUCK
Og forresten (i hvert fald på min pc) der lagger det mere end mc dvs at mc ikke lagger ved mig men det gør Brick-Force.
GOOD LUCK
(y)
- Zicy
Har oprettet en clan i Brick Force der hedder craftersdk
- RLarsen
Jeg fik min invitation i går fra den officielle side - så det ser da ud til at vare ordnet?
Jeg oplevede Ingen problemer med lag eller noget i 1920x1080 med fuld grafik, og men det kommer vel også an på ens system specs
Jeg oplevede Ingen problemer med lag eller noget i 1920x1080 med fuld grafik, og men det kommer vel også an på ens system specs
- Zicy
Jeg vil nu heller ikke sige det lager
- Marcus007363
Nåh nåh okay så skal jeg nok lige prøve lidt at kigge på mine indstillinger og se om der er nogle ting jeg har slået til jeg ikke skulle
(y)
- PennisPuff
jeg har oprettet en konto men når jeg skriver min beta-key ind går den bare ind i opret bruger -.- og har downloadet kan bar ikke komme ind når man skriver brugernavn og kode -.-RLarsen wrote:jeg fik ikkke nogen beta key - jeg fik bare en mail hvor der stod jeg bare skulle logge på med den konto jeg oprettede da jeg skrev mig op til betaen.
- maja4626
Hvis du læser den email du fik, så får du også svaret på spørgsmålet:)PennisPuff wrote:jeg har oprettet en konto men når jeg skriver min beta-key ind går den bare ind i opret bruger -.- og har downloadet kan bar ikke komme ind når man skriver brugernavn og kode -.-