Dit Navn: Daniel.
Dit Minecraft Navn: LMFAO45
Alder: 16
Sted: Tæt på Billund. (sydjylland)
Interesser: Noget sport, også spil ligesom BFH+Minecraft. Men også Naturkatastrofer.
Minecraft erfaring: Ja. Jeg fik Minecrafft for over et år siden. Siden da fik jeg bedre og mere kloghed i Minecraft som nu går mig god nok efter min meningen.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftforum.dk
Venner på serveren? Har ingen venner på serveren fandt denne fra Minecraftforum.dk
Hvorfor vil du joine vores server: Har været inde på mange MC server hvor der er nogle u-respektlige admins men i ser' gode ud og håber også i respekter. Kunne også godt tænke mig og joine fordi det er dansk.
Har du læst og forstået reglerne? Skal nok læse dem (editer når jeg har).
LMFAO45's Ansøgning.
- xcanner
Re: LMFAO45's Ansøgning.
Godkendt, kom ind på serveren og få en test på reglerne.
It's all about the community
- LMFAO45
Har læst reglerne. Prøver på at finde IP (facepalm).xcanner wrote:Godkendt, kom ind på serveren og få en test på reglerne.
- maja4626
Crafters.dkLMFAO45 wrote:Har læst reglerne. Prøver på at finde IP (facepalm).xcanner wrote:Godkendt, kom ind på serveren og få en test på reglerne.
Så nemt er det:)
- LMFAO45
Der står intet om ippen? Kan du ikke bare sige den -.-.
- Xuno
Du skal bare skrive crafters.dk der hvor du skal skrive ip.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
-
Fejlede første test, mente ikke at man skulle huske noget specielt når man fjerner mossy og cracked stonebricks fra et stronghold i adventure-world - bortset fra at dræbe silverfish.. Kan komme ind til en ny test om mindst 24 timer.
- julemand101
Banned for at være komplet utålmodig. Han fik besked på at han måtte vente 24 timer på en ny test men blev ved med at spørge efter sin test. Derfør spammede han FedeAnderzen gentagende gange selvom han sagde at han skulle vente.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.