Dit navn: René
Alder: 16
Sted: vest/midt jylland, tæt på varde.
Interesser: jeg interessere mig meget for elektronik og speedway. Jeg bruger meget af min tid foran computeren fordi jeg gerne vil lære noget nyt hver dag også bruger også min tid på at se speedway sammen med min far.
Minecraft erfaring: Jeg har meget erfaring med minecraft, jeg har spillet det i 2 år ca, både singleplayer og multiplayer og jeg synes at det er et fedt spil især når man kan lade redstone opfindelser ^^
Hvorfor jeg vil joine serveren: fordi jeg godt kan lide spillet og mangler derfor en god server at spille på sammen med nogle dudes også har jeg alt for meget fritid ^^
Jeg har læst og forstået reglerne
Info omkring mig: Som sagt hedder jeg René og jeg er 16 år, bor i nærheden af varde. Jeg går i 9.klasse, skal op til eksamerne snart og bagefter på htx i esbjerg.
jeg er en ærlig og troværdig player, som aldrig vil ødelægge spillet for andre på den ene eller anden måde.
Mvh René
ansøgning - g1a2m3e4r5
- FedeAnderzen
- g1a2m3e4r5
Re: ansøgning - g1a2m3e4r5
tak skal du have ^^
hvad er ip´en til serveren?
hvad er ip´en til serveren?
- bobiboblolo
-
Re: ansøgning - g1a2m3e4r5
Fejlede første test, var lidt i tvivl om hvad exploits er, og mente ikke at man må fjerne mossy og cracked stonebricks fra et stronghold i adventure. Ny test, tidligst imorgen kl. 20:00.