må jeg blive spiller?

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
coalas.
Posts: 2
Joined: 29 Feb 2012, 15:13

må jeg blive spiller?

Post by coalas. »

Hej jeg er en dreng der meget gerne vil spille på jeres server, fordi jeg har hørt at den er mega god.
mine svar er herunder.

Mit navn: casper
Ingame navn: coalas
Alder:12
Sted: midtjylland ved randers
Interesser: Minecraft, Skating, hip hop, dans, modern warfare og computerspil.
Erfaring:Har spillet rigtig meget minecraft i et år cirka, spiller rigtig meget multiplayer fordi det er kedeligt at spille alene, medmindre man har mods som buildcraft.
Hvor har du hørt om crafters: Gennem Mine venner dani383a og casperlt1
Venner på serveren: dani383a og casperlt1 håber at få mange flere ;)
Hvorfor vil du joine?: fordi at det ser ud til at være en fed server og fordi jeg har fået det af vide af mine venner.
Læst reglerne: ja Læst og forstået.
User avatar
kaffeluskeren
Posts: 101
Joined: 14 Dec 2010, 02:06

Re: må jeg blive spiller?

Post by kaffeluskeren »

coalas. wrote:Hej jeg er en dreng der meget gerne vil spille på jeres server, fordi jeg har hørt at den er mega god.
mine svar er herunder.

Mit navn: casper
Ingame navn: coalas
Alder:12
Sted: midtjylland ved randers
Interesser: Minecraft, Skating, hip hop, dans, modern warfare og computerspil.
Erfaring:Har spillet rigtig meget minecraft i et år cirka, spiller rigtig meget multiplayer fordi det er kedeligt at spille alene, medmindre man har mods som buildcraft.
Hvor har du hørt om crafters: Gennem Mine venner dani383a og casperlt1
Venner på serveren: dani383a og casperlt1 håber at få mange flere ;)
Hvorfor vil du joine?: fordi at det ser ud til at være en fed server og fordi jeg har fået det af vide af mine venner.
Læst reglerne: ja Læst og forstået.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
/kaffe
User avatar
coalas.
Posts: 2
Joined: 29 Feb 2012, 15:13

Ansøgning

Post by coalas. »

Dit Navn: Casper

Dit Minecraft Navn: Coalas

Alder: 12

Sted: Midtjylland

Interesser: Spil, computer, Hiphop, Mw3, Minecraft og Ps3

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft godt et år. Jeg har god erfaring med Minecraft og online severe. Jeg spiller mest online.
Hvor har du hørt om crafters.dk:dani383a og casperlt1 viste mig severen.

Venner på serveren? Casperlt1 dáni383a Dimmes x_kyle

Hvorfor vil du joine vores server: dani383a og casperlt1 har anbefalet mig severen, og vist mig lidt rundt. Jeg synes jeg sever er fed, med fede bygninger. Jeg kan rigtig godt lide at severen er dansk, det gør det lettere at snakke med folk. Det er også sjovere at spille med andre, end at sidde og spille singelplayer .

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst det hele og jeg forstår.
User avatar
RLarsen
Posts: 405
Joined: 06 Nov 2010, 10:35

Re: må jeg blive spiller?

Post by RLarsen »

jeg vælger at godkende den.

Hop online og fang en admin/mod og du vil blive quizzet lidt i vores regler inden du bliver promoted

mvh
RLarsen
Image
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: må jeg blive spiller?

Post by miscje »

inaktiv
You stay classy
Post Reply