TwistedMinds Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
TwistedMinds
Posts: 2
Joined: 08 Apr 2012, 16:09

TwistedMinds Ansøgning

Post by TwistedMinds »

Navn: Christian

In-game: TwistedMinds

Alder: 18

Sted: Det Mørke Jylland

Interesser: Computer, Minecraft, League of Legends og det længe ventede Diablo 3

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft on-off i 1½ - 2 år, jeg har altid været mest interesseret i selve byggedelen i minecraft hvorimod pvp har været fint nok, men ikke ligefrem noget der har trukket i mig.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem to venner her på serveren

Venner på serveren: klaten05 og futteman

Hvorfor vil du joine vores server: Det har været et generelt problem for mig at finde en server hvor admins var seriøse og ikke 12 årige børn der sad med forstørrelsesglas over en flok myrer. Desuden har der været problemer med cheats på serverne, hvilket jeg mener ødelægger spillet for alle på serveren. Jeg hørte at dette skulle være en seriøs server med gode muligheder for at få lavet nogle fede bygninger.

Spørgsmål til reglerne: Skal bygninger og projekter være afsluttet indenfor en bestemt periode? (Regel 5)

Jeg håber at jeg klarede den i 2. forsøg. På forhån glæder jeg mig til at gøre jeres server endnu federe.
Last edited by TwistedMinds on 08 Apr 2012, 16:49, edited 1 time in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: TwistedMinds Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

TwistedMinds wrote:Hej, mit navn er Christian og jeg er 18 år. Jeg har tidligere spillet minecraft, men stoppede på grund af mangel på seriøse admins og servere. Jeg snakkede med mine kammerater den anden dag på mumble, der spillede på denne server og roste den meget, så jeg besluttede mig for at skrive en ansøgning. Det jeg leder efter er en server jeg har mulighed for at bygge nogle fede monumenter på og hygge mig med mine kammerater. Jeg er ikke interesseret i griefing eller hensynslølg ødelæggelse af andres værker. Håber blot på at blive lukket ind så jeg kan gøre jere mc verden lidt federe. :)

Venners in-game name: klatten05 og futteman

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: TwistedMinds Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt kom ind på serveren og fang en mod eller admin til en lille test når du kan reglerne.
Image
Post Reply