Gazellefilet Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Gazellen

Gazellefilet Ansøgning

Post by Gazellen »

Dit Navn: John

Dit Minecraft Navn: Gazellefilet
Alder: 18

Sted: Jylland, Horsens

Interesser:
Jeg er generelt bare helt tosset med at game alverdens computer spil. Har haft mange timers sjov med World of warcraft, Leauge of legends, Skyrim osv.. Og selvfølgelig Minecraft!! :D Udover at jeg gamer computer laver jeg selvfølgelig også andet! Når jeg ikke går i skole eller gamer nyder jeg at spille tennis. Og i weekenden kan jeg nu godt lide at nyde en(eller flere) Kolde øl. Og ja jeg er jo også Dj, så fredag/lørdag er jeg ude og give den gas(for det meste)

Minecraft erfaring
Jeg har spillet meget minecraft både single player(Man går vel i skole) og multiplayer sammen med massere af mine venner. Har spillet på et par servere før, man har ikke lige fundet et server som passer til mig.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Et par af mine venner spiller der inde :D Klatten05 og Futteman, som stærkt anbefalede servern, og efter jeg læste jeres regler / info omkring serveren kunne jeg da ikke lade være med at ansøge.

Venner på serveren? Futteman & Klatten05

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg syntes generelt godt om den måde serveren samt regler er sammensat på :D - Jeg elsker at bygge store flotte og fede bygninger(helst sammen med mine buddies). har set et par screenshots og syntes allerede serveren ser rigtig fed ud! hel sikkert noget man har lyst til at være en del af! =) =)

Har du læst og forstået reglerne: Læste og forstået! :D
Ch0x

Re: Gazellefilet Ansøgning

Post by Ch0x »

Godkendt. Fang en admin ellermod ingame, når du er klar til en test i reglerne.
Ch0x

Re: Gazellefilet Ansøgning

Post by Ch0x »

Promoted.
Post Reply